In zijn nieuwe functie wordt Treur verantwoordelijk voor de formule AD Autobedrijf op de Nederlandse markt. Treur was 22 jaar actief binnen de Motorhuis-organisatie (Markeur Holding) in diverse aftersales-functies.   AD Autobedrijf is met 147 aangesloten autobedrijven één van de grootste onafhankelijke garageformules van Nederland. Met Nico Treur zegt AutoDistribution Nederland de expertise in huis te halen om de formule verder te versterken en uit te bouwen. Paul Greijn, business unit manager marketing & sales AutoDistribution Nederland: "Het onafhankelijke autobedrijf is aan een opmars bezig. Door onze activiteiten steeds verder te professionaliseren, profiteren onze organisatie en de leden optimaal van de groei van deze markt."   AutoDistribution Nederland (ADN) is één van de grootste distributeurs in Nederland van auto-onderdelen, equipment en gereedschappen voor de automarkt. ADN maakt deel uit van AD International (ADI) met meer dan tweduizend grossiersvestigingen verdeeld over 28 landen in Europa met een totale omzet van meer dan vijf miljard euro. In Nederland bestaat het netwerk van ADN uit 28 professionele grossiersbedrijven met 97 outlets. ( www.autodistribution.nl )   Naast de distributie van onderdelen heeft de AD-organisatie een eigen internationaal garageconcept ontwikkeld. Op de Nederlandse markt opereren binnen dit concept 147 zelfstandige autobedrijven onder de naam AD Autobedrijf. Binnen de formule AD Autobedrijf ligt de komende jaren de focus op het uitbreiden en professionaliseren van het servicenetwerk en op het helder in de markt zetten van het concept.