Volvo centraliseert marketingactiviteiten

Volvo Cars zal in het derde kwartaal het strategische gedeelte van marketing in Europa centraliseren. Deze wereldwijde maatregel heeft tot gevolg dat onder andere de functie van marketingdirecteur vervalt.

Huib de Vries, de marketing directeur van Volvo Cars in Nederland, zal later dit jaar zijn Volvo-carriere buiten Europa voortzetten. Hij zal tot die tijd de rol van directeur PR, Sponsoring & Events vervullen.

 

Lees in de komende AM nr. 12 meer over de Volvo-plannen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Volvo centraliseert marketingactiviteiten - Automobielmanagement.nl

Volvo centraliseert marketingactiviteiten

Volvo Cars zal in het derde kwartaal het strategische gedeelte van marketing in Europa centraliseren. Deze wereldwijde maatregel heeft tot gevolg dat onder andere de functie van marketingdirecteur vervalt.

Huib de Vries, de marketing directeur van Volvo Cars in Nederland, zal later dit jaar zijn Volvo-carriere buiten Europa voortzetten. Hij zal tot die tijd de rol van directeur PR, Sponsoring & Events vervullen.

 

Lees in de komende AM nr. 12 meer over de Volvo-plannen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding