Guillaume Pelletreau (40) neemt de functie over van Philippe Saillard, die is overgestapt naar Nissan Europe voor Sales in Centraal- en Oost-Europa. In 2005 kwam Pelletreau in dienst van Nissan als strategiemanager voor sales en marketing. Het jaar daarop werd hij aangesteld als marketing director West-Europa. In 2010 trad Pelletreau toe als hoofd marketing personenauto’s bij Nissan Europe.
In zijn nieuwe functie werkt hij nauw samen met Infiniti-partners voor een snelle uitbreiding van het aantal Infiniti Centers, waarvan er nu 41 zijn in Europa. Verder is Pelletreau verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de verkoop van het groeiende gamma premium modellen.
“De economische ontwikkelingen zijn nog niet gunstig en we moeten nog veel zaken realiseren,” aldus Pelletreau. “Maar met de diesel-, hybride- en benzineversies is het gamma van Infiniti sterker dan ooit tevoren op de Europese markt toegesneden.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding