A2SP breidt zijn regionale salesteam uit met 7 man

In mei starten zeven nieuwe salesmedewerkers bij A2SP. Zij focussen zich ieder op een specifieke regio van Nederland en bezoeken in korte tijd vrijwel alle automotive bedrijven.

Tijdens deze bezoeken wordt ingezoomd op de huidige bedrijfsvoering en de daarop aansluitende A2SP-diensten die helpen de bedrijfsvoering verder te optimaliseren. Ook wordt stilgestaan bij het huidige uitgavenpatroon en de besparing die A2SP via haar scherp geprijsde diensten biedt. A2SP zegt ermee tegemoet te komen aan de wens van zijn klanten om de regionale ontwikkelingen, individuele wensen en specifieke aandachtspunten te bespreken met een A2SP-verantwoordelijke die woont en werkt in de regio en daardoor weet wat er speelt.
A2SP levert automotive informatie en communicatiediensten. Het bedrijf is sinds 2001 actief in de automarkt en heeft een snelgroeiende klantenkring. Naast RDW- en communicatiediensten biedt A2SP inmiddels een breed scala aan ondersteunende diensten voor onder meer autobedrijven, verzekeringsmaatschappijen en tweewielerbedrijven. Daarnaast A2SP exploiteert twee websites, namelijk Autoafspraak.nl, een website om consumenten online in contact te brengen met het garagebedrijf, en Autocheck.nl, een website om consumenten inzicht te verschaffen in de historie en waardebepaling van een voertuig.

Reacties

Dat waren ambities van A2SP die tot niks geleid hebben.

Alleen maar verkopen deze diensten cq producten. Ik heb nog nooit zo snel en zoveel collega’s zien vertrekken/ontslagen worden.

Ambities zijn vaak ook een weg die in dit geval doodlopend waren en zijn. Dank zij het management die een excel visie hadden.

Geplaatst door: John Schiffelers op
A2SP breidt zijn regionale salesteam uit met 7 man - Automobielmanagement.nl

A2SP breidt zijn regionale salesteam uit met 7 man

In mei starten zeven nieuwe salesmedewerkers bij A2SP. Zij focussen zich ieder op een specifieke regio van Nederland en bezoeken in korte tijd vrijwel alle automotive bedrijven.

Tijdens deze bezoeken wordt ingezoomd op de huidige bedrijfsvoering en de daarop aansluitende A2SP-diensten die helpen de bedrijfsvoering verder te optimaliseren. Ook wordt stilgestaan bij het huidige uitgavenpatroon en de besparing die A2SP via haar scherp geprijsde diensten biedt. A2SP zegt ermee tegemoet te komen aan de wens van zijn klanten om de regionale ontwikkelingen, individuele wensen en specifieke aandachtspunten te bespreken met een A2SP-verantwoordelijke die woont en werkt in de regio en daardoor weet wat er speelt.
A2SP levert automotive informatie en communicatiediensten. Het bedrijf is sinds 2001 actief in de automarkt en heeft een snelgroeiende klantenkring. Naast RDW- en communicatiediensten biedt A2SP inmiddels een breed scala aan ondersteunende diensten voor onder meer autobedrijven, verzekeringsmaatschappijen en tweewielerbedrijven. Daarnaast A2SP exploiteert twee websites, namelijk Autoafspraak.nl, een website om consumenten online in contact te brengen met het garagebedrijf, en Autocheck.nl, een website om consumenten inzicht te verschaffen in de historie en waardebepaling van een voertuig.

Reacties

Dat waren ambities van A2SP die tot niks geleid hebben.

Alleen maar verkopen deze diensten cq producten. Ik heb nog nooit zo snel en zoveel collega’s zien vertrekken/ontslagen worden.

Ambities zijn vaak ook een weg die in dit geval doodlopend waren en zijn. Dank zij het management die een excel visie hadden.

Geplaatst door: John Schiffelers op