FleetSelect breidt sales team uit

Bij FleetSelect Online Autoveilingen treden deze maand twee nieuwe commerciële specialisten aan. Gerrit Renooij en Vincent van der Linden gaan beide aan de slag als accountmanager.

De uitbreiding van het sales team is een logisch gevolg van de toenemende vraag naar remarketingdiensten en past bij de groei die het online veilinghuis in Zeewolde doormaakt.

Vanaf 1 januari start Gerrit Renooij als accountmanager voor Midden-Nederland. Gerrit werkt sinds 1993 in de automotive branche en heeft ervaring in de remarketing; hij werkte onder meer in een buitendienstfunctie bij een ander online veilinghuis. Vincent van der Linden heeft een achtergrond in de automotive wereld en koppelt die aan een ruime ervaring op het gebied van ICT-vraagstukken.

FleetSelect ziet haar business al jaren achtereen groeien. Online veilingen zijn volledig geaccepteerd geraakt in de automotive branche. In 2011 haalde FleetSelect voor het eerst de mijlpaal van 10.000 verkochte auto’s op jaarbasis. Voor 2012 is de inzet een groei van opnieuw ruim twintig procent, wat neerkomt op meer dan 12.000 verkochte auto’s. In 2012 verwacht FleetSelect ook de 100.000ste auto sinds de start van het veilingbedrijf te verkopen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

FleetSelect breidt sales team uit - Automobielmanagement.nl

FleetSelect breidt sales team uit

Bij FleetSelect Online Autoveilingen treden deze maand twee nieuwe commerciële specialisten aan. Gerrit Renooij en Vincent van der Linden gaan beide aan de slag als accountmanager.

De uitbreiding van het sales team is een logisch gevolg van de toenemende vraag naar remarketingdiensten en past bij de groei die het online veilinghuis in Zeewolde doormaakt.

Vanaf 1 januari start Gerrit Renooij als accountmanager voor Midden-Nederland. Gerrit werkt sinds 1993 in de automotive branche en heeft ervaring in de remarketing; hij werkte onder meer in een buitendienstfunctie bij een ander online veilinghuis. Vincent van der Linden heeft een achtergrond in de automotive wereld en koppelt die aan een ruime ervaring op het gebied van ICT-vraagstukken.

FleetSelect ziet haar business al jaren achtereen groeien. Online veilingen zijn volledig geaccepteerd geraakt in de automotive branche. In 2011 haalde FleetSelect voor het eerst de mijlpaal van 10.000 verkochte auto’s op jaarbasis. Voor 2012 is de inzet een groei van opnieuw ruim twintig procent, wat neerkomt op meer dan 12.000 verkochte auto’s. In 2012 verwacht FleetSelect ook de 100.000ste auto sinds de start van het veilingbedrijf te verkopen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding