Swen de Gooijer naar AutoTrack.nl

Swen de Gooijer is bij AutoTrack.nl in dienst getreden als accountmanager. Hij gaat zich onder meer richten op relatiebeheer en het adviseren van autobedrijven over de inzet van digitale verkoopkanalen.

Swen de Gooijer (32) heeft na zijn opleiding bij het CIOS in Arnhem enige jaren een tennisschool gerund. Vervolgens heeft hij bij Admin People als accountmanager gewerkt. Deze ervaring en de interesse in de automotive sector gaat hij combineren bij AutoTrack.nl in een adviserende rol richting de verschillende aangesloten autobedrijven.

De Gooijer: "Vanuit mijn ervaring in de buitendienst en het lesgeven ligt het onderhouden van relaties met mensen mij goed. De kwaliteit en zorgvuldigheid die bij AutoTrack.nl hoog in het vaandel staan, sluiten ook perfect aan bij mijn eigen drijfveren. Deze propositie wil ik graag verder helpen uitbouwen in mijn dagelijkse contacten met autobedrijven. De rol van online media hierbinnen is onmisbaar en voor autobedrijven cruciaal om mensen uiteindelijk naar de showroom te blijven trekken."  

Swen de Gooijer naar AutoTrack.nl - Automobielmanagement.nl

Swen de Gooijer naar AutoTrack.nl

Swen de Gooijer is bij AutoTrack.nl in dienst getreden als accountmanager. Hij gaat zich onder meer richten op relatiebeheer en het adviseren van autobedrijven over de inzet van digitale verkoopkanalen.

Swen de Gooijer (32) heeft na zijn opleiding bij het CIOS in Arnhem enige jaren een tennisschool gerund. Vervolgens heeft hij bij Admin People als accountmanager gewerkt. Deze ervaring en de interesse in de automotive sector gaat hij combineren bij AutoTrack.nl in een adviserende rol richting de verschillende aangesloten autobedrijven.

De Gooijer: "Vanuit mijn ervaring in de buitendienst en het lesgeven ligt het onderhouden van relaties met mensen mij goed. De kwaliteit en zorgvuldigheid die bij AutoTrack.nl hoog in het vaandel staan, sluiten ook perfect aan bij mijn eigen drijfveren. Deze propositie wil ik graag verder helpen uitbouwen in mijn dagelijkse contacten met autobedrijven. De rol van online media hierbinnen is onmisbaar en voor autobedrijven cruciaal om mensen uiteindelijk naar de showroom te blijven trekken."