Tijmen Bos wordt nieuwe marketingdirecteur van Sator

Met ingang van 15 mei 2012 wordt Tijmen Bos (42) de nieuwe marketing directeur van Sator Central Services, onderdeel van Sator Holding B.V. In zijn nieuwe positie wordt Bos verantwoordelijk voor de marketing concepten binnen de groep.

Sinds april 2011 is Bos actief als directeur van MediaMountain, de marktleider in Europa op het gebied van (digital) outdoor media&marketing activiteiten in het Alpengebied. In de jaren daaraan voorafgaand bekleedde hij verschillende managementfuncties op het gebied van marketing, media & technologie. Zo startte hij in 2004 Librium.TV dat mede dankzij de verkoop aan de Telegraaf Media Groep uitgroeide tot marktleider in narrowcasting & digital signage. Eerder was Bos betrokken als oprichter van online modellen community ModelMasters (2002) dat i.s.m. RTL en Endemol uitgroeide tot de succesvolle TV series van Holland’s Next Top Model (2006). Bos begon zijn loopbaan met  de ontwikkeling van innovatieve media voor het bereiken van HBO & WO studenten (1993 – Students Support) dat later werd verkocht aan Clear Channel. Bos is momenteel tevens voorzitter van de IAA (International Advertising Association) Dutch Chapter.

Martijn van der Eijk, CEO van Sator Holding: "Binnen  Sator is in eerste instantie behoefte aan het structuren van onze concepten. Door de stroom van innovaties hebben sommige concepten niet de aandacht en positionering gekregen die ze verdienen."

Daarnaast komt de verantwoordelijkheid voor nieuwe concepten bij Bos te liggen. "We hebben hierbij bewust gekozen voor iemand buiten de branche, met ervaring zowel in business to business – als business to consumer concepten en grote ervaring in nieuwe media. Zijn kennis, gecombineerd met het marktleiderschap van Sator zal naar onze verwachting onze leidende innovatieve positie in de markt verder versterken".

Tijmen Bos wordt nieuwe marketingdirecteur van Sator - Automobielmanagement.nl

Tijmen Bos wordt nieuwe marketingdirecteur van Sator

Met ingang van 15 mei 2012 wordt Tijmen Bos (42) de nieuwe marketing directeur van Sator Central Services, onderdeel van Sator Holding B.V. In zijn nieuwe positie wordt Bos verantwoordelijk voor de marketing concepten binnen de groep.

Sinds april 2011 is Bos actief als directeur van MediaMountain, de marktleider in Europa op het gebied van (digital) outdoor media&marketing activiteiten in het Alpengebied. In de jaren daaraan voorafgaand bekleedde hij verschillende managementfuncties op het gebied van marketing, media & technologie. Zo startte hij in 2004 Librium.TV dat mede dankzij de verkoop aan de Telegraaf Media Groep uitgroeide tot marktleider in narrowcasting & digital signage. Eerder was Bos betrokken als oprichter van online modellen community ModelMasters (2002) dat i.s.m. RTL en Endemol uitgroeide tot de succesvolle TV series van Holland’s Next Top Model (2006). Bos begon zijn loopbaan met  de ontwikkeling van innovatieve media voor het bereiken van HBO & WO studenten (1993 – Students Support) dat later werd verkocht aan Clear Channel. Bos is momenteel tevens voorzitter van de IAA (International Advertising Association) Dutch Chapter.

Martijn van der Eijk, CEO van Sator Holding: "Binnen  Sator is in eerste instantie behoefte aan het structuren van onze concepten. Door de stroom van innovaties hebben sommige concepten niet de aandacht en positionering gekregen die ze verdienen."

Daarnaast komt de verantwoordelijkheid voor nieuwe concepten bij Bos te liggen. "We hebben hierbij bewust gekozen voor iemand buiten de branche, met ervaring zowel in business to business – als business to consumer concepten en grote ervaring in nieuwe media. Zijn kennis, gecombineerd met het marktleiderschap van Sator zal naar onze verwachting onze leidende innovatieve positie in de markt verder versterken".