Van der Hoeven directeur marketing Wegener Digital

Albertien van der Hoeven (Autotrack) is benoemd tot directeur marketing en business development bij Wegener Digital. Wegener Digital is de nieuwe entiteit onder Wegener Media die zich richt op het ontwikkelen en uitbouwen van online en mobile initiatieven.

Van der Hoeven was tot 1 juli marketing directeur bij AutoTrack.nl. Bij Wegener Digital wordt zij verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de ontwikkeling van nieuwe online initiatieven. Van der Hoeven: "In het uitgeefvak is door toenemende digitalisering volop ruimte voor nieuwe online diensten. De uitdaging van mijn nieuwe functie is om aan de ene kant de bestaande strategie van Wegener te vertalen naar de online strategie van Wegener Digital. Aan de andere kant kijk ik er erg uit naar het ontwikkelen van nieuwe producten en initiatieven in een markt die erg in beweging is. Met mijn jarenlange marketingervaring bij AutoTrack.nl ga ik hier een essentiële bijdrage aan leveren."

Wegener, onderdeel van het Britse mediaconcern Mecom, richt zich met Wegener Digital op het veranderende medialandschap en transformeert hiermee in een moderne mediaonderneming. Bestaande online initiatieven van Wegener Digital zijn AutoTrack.nl, Carsom.nl, Sweetdeal.nl en Gezondenvitaal.nl. Tegelijkertijd blijft Wegener zich committeren aan de printuitgaven. Wegener Digital zal de gewenste digitale portfolio van Wegener realiseren. Door de bundeling van expertise en kennis kan de gehele Wegener-organisatie profiteren van Wegener Digital.

AutoTrack.nl is een online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s. Voor autobedrijven biedt AutoTrack.nl een advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack.nl werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto’s.

 

Van der Hoeven directeur marketing Wegener Digital - Automobielmanagement.nl

Van der Hoeven directeur marketing Wegener Digital

Albertien van der Hoeven (Autotrack) is benoemd tot directeur marketing en business development bij Wegener Digital. Wegener Digital is de nieuwe entiteit onder Wegener Media die zich richt op het ontwikkelen en uitbouwen van online en mobile initiatieven.

Van der Hoeven was tot 1 juli marketing directeur bij AutoTrack.nl. Bij Wegener Digital wordt zij verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de ontwikkeling van nieuwe online initiatieven. Van der Hoeven: "In het uitgeefvak is door toenemende digitalisering volop ruimte voor nieuwe online diensten. De uitdaging van mijn nieuwe functie is om aan de ene kant de bestaande strategie van Wegener te vertalen naar de online strategie van Wegener Digital. Aan de andere kant kijk ik er erg uit naar het ontwikkelen van nieuwe producten en initiatieven in een markt die erg in beweging is. Met mijn jarenlange marketingervaring bij AutoTrack.nl ga ik hier een essentiële bijdrage aan leveren."

Wegener, onderdeel van het Britse mediaconcern Mecom, richt zich met Wegener Digital op het veranderende medialandschap en transformeert hiermee in een moderne mediaonderneming. Bestaande online initiatieven van Wegener Digital zijn AutoTrack.nl, Carsom.nl, Sweetdeal.nl en Gezondenvitaal.nl. Tegelijkertijd blijft Wegener zich committeren aan de printuitgaven. Wegener Digital zal de gewenste digitale portfolio van Wegener realiseren. Door de bundeling van expertise en kennis kan de gehele Wegener-organisatie profiteren van Wegener Digital.

AutoTrack.nl is een online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s. Voor autobedrijven biedt AutoTrack.nl een advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack.nl werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto’s.