Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma

Tonie Broekhuijsen verlaat na dertig jaar uitgeverij Sanoma. Hij werkte voor tal van titels en was onder meer hoofdredacteur van AutoWeek.

Dat meldt Villamedia.nl. De afgelopen drieënhalf jaar was Broekhuijsen werkzaam als creative director digital content bij Sanoma Digital. In die hoedanigheid was hij betrokken bij de ontwikkeling van mobiele applicaties, was hij hoofdredacteur a.i. bij NU.nl en stond hij aan de wieg van NUTech.nl en WTF.nl. De laatste twee jaar heeft hij samen met verschillende it-afdelingen gewerkt aan de bouw van het Dynamic Content Platform. Dat karwei is nu voltooid. "Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken", aldus Broekhuijsen in het artikel op Villamedia. "Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan."

 

Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma - Automobielmanagement.nl

Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma

Tonie Broekhuijsen verlaat na dertig jaar uitgeverij Sanoma. Hij werkte voor tal van titels en was onder meer hoofdredacteur van AutoWeek.

Dat meldt Villamedia.nl. De afgelopen drieënhalf jaar was Broekhuijsen werkzaam als creative director digital content bij Sanoma Digital. In die hoedanigheid was hij betrokken bij de ontwikkeling van mobiele applicaties, was hij hoofdredacteur a.i. bij NU.nl en stond hij aan de wieg van NUTech.nl en WTF.nl. De laatste twee jaar heeft hij samen met verschillende it-afdelingen gewerkt aan de bouw van het Dynamic Content Platform. Dat karwei is nu voltooid. "Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken", aldus Broekhuijsen in het artikel op Villamedia. "Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan."