Kasteel (56) wordt verantwoordelijk voor de aftersalesactiviteiten van Hyundai in Europa en daarmee ook voor de inspanningen van Hyundai om een zeer hoge klanttevredenheid te bereiken. Byung Kwon Rhim, baas van Hyundai Motor Europe, zegt dat het de doelstelling van Hyundai is het meest geliefde merk van Europa te worden. Kasteel brengt veel ervaring mee en heeft volledig begrip van de behoeften van de klanten en van de zakenpartners, aldus Byung. Bas Kasteel studeerde werktuigbouwkunde in Delft en heeft in zijn carriere diverse functies gehad bij Toyota Europe en bij Unilever.
Hyundai Motor Europe bereikte in 2013 een afzet van 423 duizend eenheden en behaalde daarmee een marktaandeel van 3,4 procent. Negentig procent is gebouwd in de Hyundai-fabrieken in Tsjechië en Turkije, die een gezamenlijke capaciteit hebben van een half miljoen stuks. Hyundai verkoopt auto’s in dertig landen in Europa via tweeënhalf duizend vestigingen.