Kerstens kwam in 2005 bij Bridgestone werken als vice president supply chain management en information technology. Daarna werd hij chief administrative officer en managing director van de commercial business unit. Voordat hij bij Bridgestone kwam werken was Kerstens werkzaam binnen Ernst & Young en Capgemini. In zijn nieuwe rol is Kerstens verantwoordelijk voor alle Europese activiteiten, waaronder verkoop en marketing, productie, inkoop en it. Hij rapporteert aan de ceo van Bridgestone Europa.

Merken versterken

Kerstens zegt dat zijn ervaringen in verschillende leidinggevende posities hem zullen helpen om de merken van Bridgestone verder te versterken binnen Europa: "Dit is één van de meest complexe en uitdagende markten in de wereld met 24 officiële talen, en uiteenlopende klimaten en wegcondities. Het is mijn ambitie om landenspecifieke strategieën te implementeren voor al onze business segmenten."

Bron: Autobandenportaal

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding