Geert Brummelhuis branchemanager Bovag Autodealers

Geert Brummelhuis (38) treedt op 1 juli aan als branchemanager Bovag Autodealers. Hij is de opvolger van Erik Groen, die in maart ontslag nam.

Brummelhuis was adviseur voor brancheorganisaties bij Het Branche Bureau. Ook behartigde hij de belangen bij diverse organisaties en bedrijven, waaronder de laatste jaren bij Coca-Cola. Daar zat hij ook in het Nederlandse MT.

Brummelhuis is gespecialiseerd in public affairs (lobby) en public relations (communicatie) en heeft veel ervaring met duurzaamheid, transities, proces- en projectmanagement en met verschillende sectoren zoals energie, afval, levensmiddelen en verpakkingen. "Stuk voor stuk specialisaties die hem goed van pas komen in zijn nieuwe rol als belangenbehartiger voor merkdealers", meldt Bovag. "Een sector immers, die voor een belangrijke transitie staat, waar de nodige issues spelen en waar tal van projecten worden gestart om die transitie naar nieuwe businessmodellen en naar nieuwe samenwerkingsverbanden mogelijk te maken.

Geert Brummelhuis branchemanager Bovag Autodealers - Automobielmanagement.nl

Geert Brummelhuis branchemanager Bovag Autodealers

Geert Brummelhuis (38) treedt op 1 juli aan als branchemanager Bovag Autodealers. Hij is de opvolger van Erik Groen, die in maart ontslag nam.

Brummelhuis was adviseur voor brancheorganisaties bij Het Branche Bureau. Ook behartigde hij de belangen bij diverse organisaties en bedrijven, waaronder de laatste jaren bij Coca-Cola. Daar zat hij ook in het Nederlandse MT.

Brummelhuis is gespecialiseerd in public affairs (lobby) en public relations (communicatie) en heeft veel ervaring met duurzaamheid, transities, proces- en projectmanagement en met verschillende sectoren zoals energie, afval, levensmiddelen en verpakkingen. "Stuk voor stuk specialisaties die hem goed van pas komen in zijn nieuwe rol als belangenbehartiger voor merkdealers", meldt Bovag. "Een sector immers, die voor een belangrijke transitie staat, waar de nodige issues spelen en waar tal van projecten worden gestart om die transitie naar nieuwe businessmodellen en naar nieuwe samenwerkingsverbanden mogelijk te maken.