Thomas Brient nieuwe marketingdirecteur Renault Benelux

Thomas Brient is per 1 maart 2016 aangesteld als directeur marketing bij Renault Nederland en Renault België Luxemburg.

Brient neemt de functie over van Thierry Couteleau, die aan de slag gaat als directeur marketing Renault voor de regio Afrika/Midden-Oosten/India.

Brient (Marseille, 1974)  studeerde aan het Nationaal Polytechnisch Instituut van Grenoble en trad in 2003 bij Renault in dienst als projectmanager digital marketing. Na verschillende managementfuncties op diverse afdelingen te hebben bekleed, keerde Brient in 2014 terug naar het hoofdkantoor van Renault in Parijs, waar hij sindsdien actief was als Directeur Productmarketing voor de Renault Mégane, Scénic en Kadjar.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Thomas Brient nieuwe marketingdirecteur Renault Benelux - Automobielmanagement.nl

Thomas Brient nieuwe marketingdirecteur Renault Benelux

Thomas Brient is per 1 maart 2016 aangesteld als directeur marketing bij Renault Nederland en Renault België Luxemburg.

Brient neemt de functie over van Thierry Couteleau, die aan de slag gaat als directeur marketing Renault voor de regio Afrika/Midden-Oosten/India.

Brient (Marseille, 1974)  studeerde aan het Nationaal Polytechnisch Instituut van Grenoble en trad in 2003 bij Renault in dienst als projectmanager digital marketing. Na verschillende managementfuncties op diverse afdelingen te hebben bekleed, keerde Brient in 2014 terug naar het hoofdkantoor van Renault in Parijs, waar hij sindsdien actief was als Directeur Productmarketing voor de Renault Mégane, Scénic en Kadjar.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding