Erna Staals nieuwe directeur AutoTrack en Carsom

Erna Staals wordt per 1 december 2016 directeur AutoTrack en Carsom en daarmee verantwoordelijk voor het Automotivedomein binnen De Persgroep Online Services.

Erna Staals nieuwe directeur AutoTrack en Carsom

Staals volgt in deze rol Henk Kooijman op, die in oktober vertrok bij De Persgroep. Daarnaast zal ze plaatsnemen in het managementteam van de Persgroep Online Services Nederland. Staals is een bekende in de (online) Automotivebranche. Eerder was zij verantwoordelijk voor Automotive Business to Business bij Marktplaats. 

Nauwere samenwerking Automotivebranche

In haar nieuwe rol krijgt ze de dagelijkse leiding over AutoTrack en Carsom, waar zo’n vijfendertig mensen werkzaam zijn. Als directeur zal zij zich vooral gaan bezighouden met het verder uitbouwen van beide merken en de samenhang ertussen. Staals ziet deze stap als een mooie kans om de Automotivebranche te laten zien dat we door nauwere samenwerking de consument nog beter kunnen ondersteunen in de zoektocht naar een auto én het onderhoud ervan. Met groot voordeel voor alle partijen. 

"De regels van het spel veranderen"

Volgens Staal is de autobranche is een interessante wereld, waar nog veel kansen liggen. De consument wordt bij het zoeken van een auto online nog onvoldoende geholpen. Het vinden van de beste auto voor de beste prijs is voor velen daardoor nog altijd een ingewikkeld proces. Dit maakt het voor het autobedrijf ook moeilijk om de beste koper voor zijn auto te vinden. Terwijl het grootste deel van de consumenten een duidelijke voorkeur heeft voor een auto van een autobedrijf. De toegevoegde waarde van online platformen moet duidelijker worden voor de consument. De wereld van de consument en het autobedrijf dichter bij elkaar brengen, is waar ik mij met AutoTrack en Carsom op ga richten. Door het autobedrijf een stuk controle in het proces terug te geven en de consument meer toegevoegde waarde online te gaan bieden. Voor een sterkere samenwerking ga ik graag in gesprek met de branche. Om de regels van het spel te gaan veranderen."

Reacties

Gefeliciteerd Erna met deze mooie move!

Geplaatst door: Mark van Ringelestijn op
Erna Staals nieuwe directeur AutoTrack en Carsom - Automobielmanagement.nl

Erna Staals nieuwe directeur AutoTrack en Carsom

Erna Staals wordt per 1 december 2016 directeur AutoTrack en Carsom en daarmee verantwoordelijk voor het Automotivedomein binnen De Persgroep Online Services.

Erna Staals nieuwe directeur AutoTrack en Carsom

Staals volgt in deze rol Henk Kooijman op, die in oktober vertrok bij De Persgroep. Daarnaast zal ze plaatsnemen in het managementteam van de Persgroep Online Services Nederland. Staals is een bekende in de (online) Automotivebranche. Eerder was zij verantwoordelijk voor Automotive Business to Business bij Marktplaats. 

Nauwere samenwerking Automotivebranche

In haar nieuwe rol krijgt ze de dagelijkse leiding over AutoTrack en Carsom, waar zo’n vijfendertig mensen werkzaam zijn. Als directeur zal zij zich vooral gaan bezighouden met het verder uitbouwen van beide merken en de samenhang ertussen. Staals ziet deze stap als een mooie kans om de Automotivebranche te laten zien dat we door nauwere samenwerking de consument nog beter kunnen ondersteunen in de zoektocht naar een auto én het onderhoud ervan. Met groot voordeel voor alle partijen. 

"De regels van het spel veranderen"

Volgens Staal is de autobranche is een interessante wereld, waar nog veel kansen liggen. De consument wordt bij het zoeken van een auto online nog onvoldoende geholpen. Het vinden van de beste auto voor de beste prijs is voor velen daardoor nog altijd een ingewikkeld proces. Dit maakt het voor het autobedrijf ook moeilijk om de beste koper voor zijn auto te vinden. Terwijl het grootste deel van de consumenten een duidelijke voorkeur heeft voor een auto van een autobedrijf. De toegevoegde waarde van online platformen moet duidelijker worden voor de consument. De wereld van de consument en het autobedrijf dichter bij elkaar brengen, is waar ik mij met AutoTrack en Carsom op ga richten. Door het autobedrijf een stuk controle in het proces terug te geven en de consument meer toegevoegde waarde online te gaan bieden. Voor een sterkere samenwerking ga ik graag in gesprek met de branche. Om de regels van het spel te gaan veranderen."

Reacties

Gefeliciteerd Erna met deze mooie move!

Geplaatst door: Mark van Ringelestijn op