Joost Roelofs Heyrmans nieuwe directeur aftersales Nissan BeNeLux

Nissan heeft Joost Roelofs Heyrmans aangesteld als ‘aftersales director’ bij Nissan Benelux. Hij is daarmee eindverantwoordelijk voor de service aan de Nissan-rijders in België, Nederland en Luxemburg.

Joost Roelofs Heyrmans nieuwe directeur aftersales Nissan BeNeLux

Een van zijn speerpunten is om met het dealer- en servicenetwerk te bouwen aan kwaliteit, efficiency en winstgevendheid.

Aftersales is vertrouwd terrein voor Heyrmans die sinds 2011 bij Nissan werkt. Hij was onder meer aftersales manager bij Nissan Belux, marketing manager accessoires en aftersales operations manager bij Nissan Europe. Hij vertelt: ‘Aftersales fascineert me geweldig, omdat het heel divers en daardoor ook complex is. Het loopt van garantie en techniek tot commercie en klanttevredenheid. Dat is een heel breed gebied en de invloed op de klantervaring en klantentrouw is enorm. Een klant heeft meestal één ervaring rond de aankoop van de auto, maar altijd meerdere ervaringen bij het onderhoud en reparatie. Die bepalen daarom in grote mate het eindoordeel – dus moeten we optimaal presteren.’

Joost Roelofs Heyrmans nieuwe directeur aftersales Nissan BeNeLux - Automobielmanagement.nl

Joost Roelofs Heyrmans nieuwe directeur aftersales Nissan BeNeLux

Nissan heeft Joost Roelofs Heyrmans aangesteld als ‘aftersales director’ bij Nissan Benelux. Hij is daarmee eindverantwoordelijk voor de service aan de Nissan-rijders in België, Nederland en Luxemburg.

Joost Roelofs Heyrmans nieuwe directeur aftersales Nissan BeNeLux

Een van zijn speerpunten is om met het dealer- en servicenetwerk te bouwen aan kwaliteit, efficiency en winstgevendheid.

Aftersales is vertrouwd terrein voor Heyrmans die sinds 2011 bij Nissan werkt. Hij was onder meer aftersales manager bij Nissan Belux, marketing manager accessoires en aftersales operations manager bij Nissan Europe. Hij vertelt: ‘Aftersales fascineert me geweldig, omdat het heel divers en daardoor ook complex is. Het loopt van garantie en techniek tot commercie en klanttevredenheid. Dat is een heel breed gebied en de invloed op de klantervaring en klantentrouw is enorm. Een klant heeft meestal één ervaring rond de aankoop van de auto, maar altijd meerdere ervaringen bij het onderhoud en reparatie. Die bepalen daarom in grote mate het eindoordeel – dus moeten we optimaal presteren.’