Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing- en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal.

Van Veen heeft ruim 12 jaar online marketing en e-commerce ervaring en gaat zich toeleggen op de online oplossingen van AutoTrack om zo de resultaten voor klanten verder te verbeteren. Hij was hiervoor vijf jaar lang werkzaam als marketing & E-Commerce manager bij Otravo (o.a. vliegtickets.nl) en daarvoor als business unit internet specialist bij NH Hotel Group.

"Als marketing manager is mijn doel dat we nog beter naar klanten gaan luisteren en de feedback die wij ontvangen vertalen naar online oplossingen. Ik kijk er naar uit om hier samen met het team bij AutoTrack voor onze klanten invulling aan te geven, hun resultaten te verbeteren en op die manier de klanttevredenheid nog verder te laten stijgen."

Erna Staals, directeur van AutoTrack: "Sander heeft veel ervaring met het positief bewegen van teams in veranderende omgevingen. Hij wil mensen inspireren met zijn ervaring en het beste uit mensen halen. Wij zijn blij dat hij er is, met hem in ons team kunnen we gas gaan geven op de dingen die we de komende jaren willen bereiken."

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding