Nieuwe bestuurders bij LeasePlan

LeasePlan Corporation heeft Gijsbert de Zoeten benoemd tot Chief Financial Officer.

Hij is momenteel nog SVP Finance bij de Europese leasetak van LeasePlan. Daarnaast is Franca Vossen aangesteld tot Chief Risk Officer waarbij ze verantwoordelijk is voor risico, compliance, privacy, zaken rond wet- en regelgeving en sociale verantwoordelijkheid. Vossen komt van DLL, de leasedivisie van de Rabobank Groep.

Pensioen en ontwikkeling

De Zoeten en Vossen volgen samen Guus Stoelinga op die, zoals eerder aangekondigd, met pensioen gaat als Chief Financial and Risk Officer. Stoelinga werkte meer dan 25 jaar voor LeasePlan waarvan de laatste tien jaar als CF(R)O. Hij blijft tot begin volgend jaar nog wel adviseur van de Raad van Bestuur. LeasePlan vindt het nodig om voortaan een aparte CRO en CFO te hebben ‘met het oog op de volgende stap in haar ontwikkeling’. Die ontwikkeling moet leiden tot het bieden van ‘Any car, Amytime, Anywhere’ voor haar klanten.

LeasePlan 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Nieuwe bestuurders bij LeasePlan - Automobielmanagement.nl

Nieuwe bestuurders bij LeasePlan

LeasePlan Corporation heeft Gijsbert de Zoeten benoemd tot Chief Financial Officer.

Hij is momenteel nog SVP Finance bij de Europese leasetak van LeasePlan. Daarnaast is Franca Vossen aangesteld tot Chief Risk Officer waarbij ze verantwoordelijk is voor risico, compliance, privacy, zaken rond wet- en regelgeving en sociale verantwoordelijkheid. Vossen komt van DLL, de leasedivisie van de Rabobank Groep.

Pensioen en ontwikkeling

De Zoeten en Vossen volgen samen Guus Stoelinga op die, zoals eerder aangekondigd, met pensioen gaat als Chief Financial and Risk Officer. Stoelinga werkte meer dan 25 jaar voor LeasePlan waarvan de laatste tien jaar als CF(R)O. Hij blijft tot begin volgend jaar nog wel adviseur van de Raad van Bestuur. LeasePlan vindt het nodig om voortaan een aparte CRO en CFO te hebben ‘met het oog op de volgende stap in haar ontwikkeling’. Die ontwikkeling moet leiden tot het bieden van ‘Any car, Amytime, Anywhere’ voor haar klanten.

LeasePlan 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding