Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Wensink Automotive heeft Marcell van den Berg aangesteld als nieuwe algemeen directeur binnen de divisie Mercedes-Benz Cars.

Per 1 april 2018 krijgt Van den Berg de eindverantwoordelijkheid over alle sales en aftersales-activiteiten. Hij neemt het stokje over van Gert van Kooy, die doorschuift naar de functie van chief operations officer (COO) binnen de gehele automotive-tak van Wensink.

Marcell van den Berg heeft de laatste jaren gewerkt in de functie van divisiedirecteur Ford, Peugeot en BMW-Motorrad bij Broekhuis en heeft zijn sporen verdiend in zowel de import- als de retailorganisatie.

Gert van Kooy gaat zich als COO volledig toeleggen op de shared service-afdelingen binnen Wensink. Het doel is om in de komende jaren concrete invulling te geven voor klanten aan ‘Mobility as a Service’. Om de organisatie hierop voor te bereiden zal Wensink zich onder andere focussen op een verregaande integratie van IT, marketing, Customer Service Center en market intelligence.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink - Automobielmanagement.nl

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Wensink Automotive heeft Marcell van den Berg aangesteld als nieuwe algemeen directeur binnen de divisie Mercedes-Benz Cars.

Per 1 april 2018 krijgt Van den Berg de eindverantwoordelijkheid over alle sales en aftersales-activiteiten. Hij neemt het stokje over van Gert van Kooy, die doorschuift naar de functie van chief operations officer (COO) binnen de gehele automotive-tak van Wensink.

Marcell van den Berg heeft de laatste jaren gewerkt in de functie van divisiedirecteur Ford, Peugeot en BMW-Motorrad bij Broekhuis en heeft zijn sporen verdiend in zowel de import- als de retailorganisatie.

Gert van Kooy gaat zich als COO volledig toeleggen op de shared service-afdelingen binnen Wensink. Het doel is om in de komende jaren concrete invulling te geven voor klanten aan ‘Mobility as a Service’. Om de organisatie hierop voor te bereiden zal Wensink zich onder andere focussen op een verregaande integratie van IT, marketing, Customer Service Center en market intelligence.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding