Paul Wessels is nieuwe directeur AutoTrack

De Persgroep Online Services stelt Paul Wessels aan als nieuwe directeur voor AutoTrack. Wessels (55) is voormalig managing director bij Mobility Mixx, onderdeel van LeasePlan en was daarvoor tot 2009 ruim 9 jaar verantwoordelijk voor de opstart, uitbouw en dagelijkse leiding van AutoTrader in Nederland.

Wessels wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van AutoTrack en het automotive domein binnen de Persgroep Online Services. De benoeming valt samen met de recente aanstelling van Bastiaan van den Berg als ‘head of product & innovatie’ en Niki van Wijk als ‘head of digital marketing & data’, die beiden een ruime ervaring en expertise meebrengen in het domein van product management, digitale marketing en e-commerce bij bedrijven als eBay, iProspect en Transavia.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Paul Wessels is nieuwe directeur AutoTrack - Automobielmanagement.nl

Paul Wessels is nieuwe directeur AutoTrack

De Persgroep Online Services stelt Paul Wessels aan als nieuwe directeur voor AutoTrack. Wessels (55) is voormalig managing director bij Mobility Mixx, onderdeel van LeasePlan en was daarvoor tot 2009 ruim 9 jaar verantwoordelijk voor de opstart, uitbouw en dagelijkse leiding van AutoTrader in Nederland.

Wessels wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van AutoTrack en het automotive domein binnen de Persgroep Online Services. De benoeming valt samen met de recente aanstelling van Bastiaan van den Berg als ‘head of product & innovatie’ en Niki van Wijk als ‘head of digital marketing & data’, die beiden een ruime ervaring en expertise meebrengen in het domein van product management, digitale marketing en e-commerce bij bedrijven als eBay, iProspect en Transavia.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding