Voordat hij acht jaar geleden bij Bovemij kwam, werkte hij voor de Telegraaf Media Groep waar hij in diverse managersfuncties nauw betrokken was bij de toenmalige occasionsite autotelegraaf.nl. En daarvoor runde hij zelf een autobedrijf.  

Regie

Van Kesteren heeft zin in zijn nieuwe uitdaging: "Het is mijn grote doel om van viaBOVAG.nl hét mobiliteitsplatform voor de Nederlandse consument te maken. Ik denk dat mijn ervaring met portals, mijn kennis van de branche en mijn plezier om goede teams te smeden daarbij zullen helpen. Bovag en Bovemij willen ondernemers in de branche helpen succesvol te ondernemen en zelf de regie te nemen. ViaBOVAG.nl is daar een belangrijke pijler in. Ik ben trots hier een stevige bijdrage aan te mogen leveren." 

Consumentenmarketing

Naast Wouter van Kesteren zal Robert Molenkamp fungeren als tweede man in de organisatie; hij is verantwoordelijk voor de consumentenmarketing van de portal. Daarnaast zal de viaBOVAG-organisatie zich vanuit de eerste projectfase nu moeten ontwikkelen naar een volwaardige bedrijfsmatige aanpak, waaraan Robert mede sturing zal geven.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding