Leomont Wouda is nieuwe directeur bij Traxall International

Traxall International heeft Leomont Wouda aangesteld als international business development director en als managing director voor TraXall Belgium.

Wouda, woonachtig in Nederland, heeft meer dan 19 jaar ervaring in fleet management en leasing. Hij bekleedde management functies bij een aantal internationale spelers waaronder HPI Fleet & Mobility Group Europe en Masterlease.

Leomont Wouda komt over van de fleet management organisatie ARI (deel van de Amerikaanse Holman Automotive Group), waar hij international sales en commercieel manager was voor de Benelux.

"Het wordt mijn rol om bruggen te bouwen tussen de 20 landen in Europa en Midden- en Zuid-Amerika waarin we actief zijn en zo de sturende kracht te worden bij het uitbouwen van onze internationale commerciële strategie. Hierbij zal de lokale dienstverlening verder op elkaar afgestemd worden en met ondersteuning van marketing willen we onze groei ambities waarmaken", zo laat Wouda in een reactie weten.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Leomont Wouda is nieuwe directeur bij Traxall International - Automobielmanagement.nl

Leomont Wouda is nieuwe directeur bij Traxall International

Traxall International heeft Leomont Wouda aangesteld als international business development director en als managing director voor TraXall Belgium.

Wouda, woonachtig in Nederland, heeft meer dan 19 jaar ervaring in fleet management en leasing. Hij bekleedde management functies bij een aantal internationale spelers waaronder HPI Fleet & Mobility Group Europe en Masterlease.

Leomont Wouda komt over van de fleet management organisatie ARI (deel van de Amerikaanse Holman Automotive Group), waar hij international sales en commercieel manager was voor de Benelux.

"Het wordt mijn rol om bruggen te bouwen tussen de 20 landen in Europa en Midden- en Zuid-Amerika waarin we actief zijn en zo de sturende kracht te worden bij het uitbouwen van onze internationale commerciële strategie. Hierbij zal de lokale dienstverlening verder op elkaar afgestemd worden en met ondersteuning van marketing willen we onze groei ambities waarmaken", zo laat Wouda in een reactie weten.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding