De vier automotive merken binnen de groep (Citroën, DS Automobiles, Opel en Peugeot) zullen elk een specifiek merkverantwoordelijk pr-manager kennen in de nieuwe Nederlandse organisatie. In het geval van DS Automobiles is dat Mark Heiligers, voor Citroën is de functie nog niet ingevuld.

De merk overstijgende verantwoordelijkheden voor PSA Nederland op het gebied van Corporate Communications en Public Affairs zullen met onmiddellijke ingang onder de verantwoordelijkheid vallen van respectievelijk Ellis Blasé (foto, Sander Stoepker) en Jeroen Maas.

Corporate Communications

Ellis Blasé, manager pr & sponsoring Peugeot Nederland, krijgt Corporate Communications voor PSA Groupe Nederland als taak aan haar portefeuille toegevoegd. Zij vormt in die hoedanigheid de verbinding tussen het Nederlandse PSA-filiaal en het hoofdkantoor in Parijs. Zij is dan ook het primaire aanspreekpunt voor media aangaande PSA communicatie op corporate groepsniveau.

Public Affairs

Jeroen Maas, manager pr & sponsoring Opel Nederland, krijgt Public Affairs voor PSA Nederland aan zijn takenpakket toegevoegd en zal zodoende de betreffende activiteiten op groepsniveau gaan coördineren.

Jeroen Maas