Filip Rylant is nieuwe woordvoerder bij Traxio

Als nieuwe woordvoerder is Filip Rylant voortaan het vaste contactpunt voor alle journalisten van de pers. Hij neemt deze functie over van Pieter Van Bastelaere die in januari 2020 benoemd werd tot CEO van de Belgische mobiliteitsfederatie.

Filip kan niet alleen terugblikken op een rijk PR-verleden bij Nissan, Rode Kruis-Vlaanderen en KPMG maar ook als journalist in onder andere de auto-, motor- en mobiliteitssector. Zo was hij jarenlang redacteur-testrijder van MotorRijder Magazine en schreef hij voor onder andere Auto- en Motokoopjeskrant, AutoGids, Moto80 en Auto Loisirs. Daarnaast verzorgde hij een tijdlang de redactionele inhoud van Service Station Magazine (het magazine voor benzinestations en carwashes) en was hij in 1996 mede-oprichter van het vakblad Info Garage.

Hij werkte ook 12 jaar in de autosector bij Nissan en Mazda waar hij zich specialiseerde in Public Relations, Marketing en Events.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Filip Rylant is nieuwe woordvoerder bij Traxio - Automobielmanagement.nl

Filip Rylant is nieuwe woordvoerder bij Traxio

Als nieuwe woordvoerder is Filip Rylant voortaan het vaste contactpunt voor alle journalisten van de pers. Hij neemt deze functie over van Pieter Van Bastelaere die in januari 2020 benoemd werd tot CEO van de Belgische mobiliteitsfederatie.

Filip kan niet alleen terugblikken op een rijk PR-verleden bij Nissan, Rode Kruis-Vlaanderen en KPMG maar ook als journalist in onder andere de auto-, motor- en mobiliteitssector. Zo was hij jarenlang redacteur-testrijder van MotorRijder Magazine en schreef hij voor onder andere Auto- en Motokoopjeskrant, AutoGids, Moto80 en Auto Loisirs. Daarnaast verzorgde hij een tijdlang de redactionele inhoud van Service Station Magazine (het magazine voor benzinestations en carwashes) en was hij in 1996 mede-oprichter van het vakblad Info Garage.

Hij werkte ook 12 jaar in de autosector bij Nissan en Mazda waar hij zich specialiseerde in Public Relations, Marketing en Events.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding