Voor haar overstap naar Athlon Nederland was Azavedo ruim 3 jaar lang COO van Daimler Financial Services in Pune, India. Daarvoor was ze onder andere verantwoordelijk voor de klantenservice bij Mercedes-Benz Auto Finance in Beijing. De aanstelling bij Athlon brengt haar terug naar haar roots in Nederland, Azavedo startte haar loopbaan bij het Mercedes-Benz Customer Assistance Center in Maastricht waar ze 17 jaar heeft gewerkt.

Leidinggeven

‘Thema’s als diversity & inclusion spelen een belangrijke rol in mijn werkzaamheden. Elke cultuur, organisatie en elk team vraagt om een andere manier van leidinggeven. De ervaring die ik op dat gebied heb opgedaan in China en India neem ik mee naar Athlon. Een belangrijke kortetermijnuitdaging blijft de situatie rondom COVID-19 en hoe je juist in deze tijd van thuiswerken de verbinding blijft houden met elkaar. Maar ook: wat wil mijn klant en hoe kun je het, zeker in deze tijd, makkelijker voor hen maken? Mooie uitdagingen waar ik graag binnen én samen met het team positief aan hoop bij te dragen, aldus Azavedo.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding