Albert Trapman is een bekend gezicht binnen Renault Nederland. De nieuwe directeur van Dacia Nederland en Mobilize trad in 2005 in dienst als Area Manager en vervolgens als Area Manager Business Sales. De afgelopen acht jaar was hij Sales Operations Manager. Mobilize brengt de activiteiten samen van Groupe Renault op het gebied van innovatieve diensten voor mobiliteit, energie en data.

Ted Boers begon zijn loopbaan bij Renault in 2004. Hij was onder meer actief als Sales Manager Parts en Accessories en Area Sales Manager. Sinds 2015 was Boers werkzaam als Sales Manager bij Renault Nederland. Boers vervult de functie van Sales Directeur Renault Nederland al sinds 1 februari.

De nieuwe Directeur After Sales & Quality Stephan Griffioen begon zijn carrière in de automotive sector bij het autobedrijf van zijn familie en deed onder meer ervaring op bij een Mercedes-Benz-dealer. In 2013 trad hij in dienst bij Renault Nederland als productmanager Parts en Services, waarna hij diverse andere aftersales functies bekleedde. Recentelijk was hij als Marketing Manager After Sales verantwoordelijk voor de marketingstrategie van alle aftersales activiteiten.

Directiecomité Renault Nederland

Samen met Anouk Poelmann (Algemeen Directeur), Marco Knoot (Directeur Marketing), Chris Jansen (Directeur IT), Pierre Léautier (Directeur Netwerkstrategie), Christian Bourgeois (Financieel Directeur), Nicolien van Duinen (Directeur HR) en Janet Richter (Directeur PR) vorm bovengenoemden het nieuwe Directiecomité van Renault Nederland.

Lees ook: