Alle activiteiten van de merken die tot Stellantis behoren, worden onder dit nieuwe management samengebracht. Dit zijn onder meer de activiteiten voor de merken Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Opel en Peugeot.

“We maken uitdagende tijden door in de auto-industrie”, benadrukt country manager Aigline James. “Er zijn veel veranderingen gaande, die voorlopig nog zullen aanhouden. Met zijn grote diversiteit aan auto- en mobiliteitsmerken is Stellantis in staat om de uitdagingen van deze tijd het hoofd te bieden.”

Het nieuwe managementteam kent volgens James een grote variëteit aan ervaring en achtergronden. “Dat biedt een stevig fundament om te bouwen aan een robuuste en resultaatgerichte organisatie in Nederland. Ongeveer de helft van het team behoort of behoorde eerder tot de FCA-organisatie, wat de samensmelting tot een Stellantis organisatie zal bevorderen.”

Het nieuwe MT van Stellantis Nederland:

  • Walter Basten, verantwoordelijk voor Used Vehicles
  • Bart Bekker, verantwoordelijk voor Network Development/Customer Experience
  • Arjen Bulk, verantwoordelijk voor LCV
  • Antoine Burguière, verantwoordelijk voor Citroën
  • Joost Dekkers, verantwoordelijk voor Opel
  • Leo den Haan, verantwoordelijk voor Customer Management Office
  • Eric-Jan Heesen, verantwoordelijk voor Car Flow
  • Pim de Graauw, verantwoordelijk voor B2B
  • Bastiaan de Groot, verantwoordelijk voor Peugeot
  • Andrès van der Kuil, verantwoordelijk voor Parts & Services
  • Chris Louwerse, verantwoordelijk voor DS Automobiles
  • Jeroen Maas, verantwoordelijk voor Public Relations & Communications
  • Arjan Schenk, verantwoordelijk voor Fiat en Abarth
  • Patrick Zegwaard, verantwoordelijk voor Jeep en Alfa Romeo