Martijn ten Brink nieuwe topman van Mazda Motor Europe

De Nederlander Martijn ten Brink wordt met ingang van 24 juni de nieuwe president-directeur van Mazda Motor Europe. Hij volgt Yasuhiro Aoyama op, die sinds begin 2019 de leiding had over het Europese hoofdkantoor van Mazda in Europa.

Onze landgenoot was vanaf de oprichting van Mazda Motor Nederland directeur in Waddinxveen. Sinds september 2014 is hij Vice President Sales & Customer Service bij MME. Yasuhiro Aoyama keert terug naar het hoofdkantoor in Hiroshima en neemt daar de functie op zich van Director en Senior Managing Executive Officer Oversight of Global Marketing, Sales & Customer Service.

“Ik ben ongelooflijk trots dat ik de kans heb gekregen om dit geweldige bedrijf in Europa te leiden”, reageert Ten Brink. “Maar waar ik echt naar uitkijk is waar we met Mazda het komende decennium naar toe gaan. De afgelopen jaren hebben we producten op de markt gebracht die met succes kunnen concurreren met de meer erkende premiummerken. Hierdoor hebben we nieuwe klanten aangetrokken, die nog nooit over ons merk hadden nagedacht. Met de producten, diensten en nieuwe ervaringen die we de komende jaren gaan lanceren zal ik mij ten volle inzetten om dit tot een succes te maken”.

Martijn ten Brink nieuwe topman van Mazda Motor Europe - Automobielmanagement.nl

Martijn ten Brink nieuwe topman van Mazda Motor Europe

De Nederlander Martijn ten Brink wordt met ingang van 24 juni de nieuwe president-directeur van Mazda Motor Europe. Hij volgt Yasuhiro Aoyama op, die sinds begin 2019 de leiding had over het Europese hoofdkantoor van Mazda in Europa.

Onze landgenoot was vanaf de oprichting van Mazda Motor Nederland directeur in Waddinxveen. Sinds september 2014 is hij Vice President Sales & Customer Service bij MME. Yasuhiro Aoyama keert terug naar het hoofdkantoor in Hiroshima en neemt daar de functie op zich van Director en Senior Managing Executive Officer Oversight of Global Marketing, Sales & Customer Service.

“Ik ben ongelooflijk trots dat ik de kans heb gekregen om dit geweldige bedrijf in Europa te leiden”, reageert Ten Brink. “Maar waar ik echt naar uitkijk is waar we met Mazda het komende decennium naar toe gaan. De afgelopen jaren hebben we producten op de markt gebracht die met succes kunnen concurreren met de meer erkende premiummerken. Hierdoor hebben we nieuwe klanten aangetrokken, die nog nooit over ons merk hadden nagedacht. Met de producten, diensten en nieuwe ervaringen die we de komende jaren gaan lanceren zal ik mij ten volle inzetten om dit tot een succes te maken”.