Dorianne Richelle nieuwe Country Manager AutoScout24

AutoScout24 heeft Dorianne Richelle aangesteld als nieuwe Country Manager. Vanaf 1 juni is zij verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van het autoplatform. Ze neemt het stokje over van Rachel Gómez y Maseland, die na drie jaar heeft besloten om een nieuwe uitdaging aan te gaan buiten de AutoScout24 Group.

Richelle moet een belangrijke bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de positie van AutoScout24 ligt het bedrijf toe. Ze heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en tech en is afkomstig van Facebook, waar ze tien jaar werkte als Group Director Global Sales & Marketing met senior klantenteams. Voordat Richelle bij Facebook in dienst trad, werkte ze bij Vodafone Group UK als Head of Global Business Segment Performance en bij Vodafone NL als Head of Consumer Online.

Nederlandse markt

“AutoScout24.nl is binnen de automotive branche een belangrijke en grote speler en ik ben dan ook verheugd dat Dorianne Richelle ons team komt versterken en het Nederlandse platform gaat leiden. Met haar sterke tech- en commerciële achtergrond zal Richelle AutoScout24 helpen om onze klanten op de Nederlandse markt nog succesvoller te maken en hen te ondersteunen in de weg naar digitalisering. Daarnaast wil ik Rachel Gómez y Maseland bedanken voor het drie jaar succesvol runnen en laten groeien van ons Nederlandse bedrijf”, aldus Michael Luhnen, Chief Sales Officer (CSO) van de AutoScout24 Group.

Lees ook:
AutoScout24: occasionmarkt blijft aantrekken

Dorianne Richelle nieuwe Country Manager AutoScout24 - Automobielmanagement.nl

Dorianne Richelle nieuwe Country Manager AutoScout24

AutoScout24 heeft Dorianne Richelle aangesteld als nieuwe Country Manager. Vanaf 1 juni is zij verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van het autoplatform. Ze neemt het stokje over van Rachel Gómez y Maseland, die na drie jaar heeft besloten om een nieuwe uitdaging aan te gaan buiten de AutoScout24 Group.

Richelle moet een belangrijke bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de positie van AutoScout24 ligt het bedrijf toe. Ze heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en tech en is afkomstig van Facebook, waar ze tien jaar werkte als Group Director Global Sales & Marketing met senior klantenteams. Voordat Richelle bij Facebook in dienst trad, werkte ze bij Vodafone Group UK als Head of Global Business Segment Performance en bij Vodafone NL als Head of Consumer Online.

Nederlandse markt

“AutoScout24.nl is binnen de automotive branche een belangrijke en grote speler en ik ben dan ook verheugd dat Dorianne Richelle ons team komt versterken en het Nederlandse platform gaat leiden. Met haar sterke tech- en commerciële achtergrond zal Richelle AutoScout24 helpen om onze klanten op de Nederlandse markt nog succesvoller te maken en hen te ondersteunen in de weg naar digitalisering. Daarnaast wil ik Rachel Gómez y Maseland bedanken voor het drie jaar succesvol runnen en laten groeien van ons Nederlandse bedrijf”, aldus Michael Luhnen, Chief Sales Officer (CSO) van de AutoScout24 Group.

Lees ook:
AutoScout24: occasionmarkt blijft aantrekken