Arjen van Beek nieuwe directeur Lexus Nederland

Vanaf 1 januari 2022 is Arjen van Beek de nieuwe directeur van Lexus Nederland. Hij treedt daarmee toe tot het managementteam van Lexus importeur Louwman & Parqui. Van Beek wordt verantwoordelijk voor onder meer het verder ontwikkelen van Lexus in Nederland.

Arjen van Beek heeft de laatste acht jaar leidinggegeven aan Louwman Exclusieve Cars in Utrecht. ‘Mede hierdoor beschikt Arjen over een diepgeworteld besef voor een maximale klantfocus. Dit sluit naadloos aan op het Japanse begrip ‘omotenashi’. Dit grondbeginsel van Lexus staat niet alleen voor een uitmuntende service, maar ook voor anticiperen op klantbehoeften, waardoor authentieke relaties ontstaan op het allerhoogste niveau’, aldus een verklaring van het bedrijf. Naast deze nieuwe aanstelling behoudt Van Beek zijn huidige functie als directeur van Louwman Exclusive Cars.

Lees ook:
Jan-Christiaan Koenders, directeur Louwman & Parqui: ‘Topproduct, retailpartners en focus op de klant zijn sleutel tot succes’

Arjen van Beek nieuwe directeur Lexus Nederland - Automobielmanagement.nl

Arjen van Beek nieuwe directeur Lexus Nederland

Vanaf 1 januari 2022 is Arjen van Beek de nieuwe directeur van Lexus Nederland. Hij treedt daarmee toe tot het managementteam van Lexus importeur Louwman & Parqui. Van Beek wordt verantwoordelijk voor onder meer het verder ontwikkelen van Lexus in Nederland.

Arjen van Beek heeft de laatste acht jaar leidinggegeven aan Louwman Exclusieve Cars in Utrecht. ‘Mede hierdoor beschikt Arjen over een diepgeworteld besef voor een maximale klantfocus. Dit sluit naadloos aan op het Japanse begrip ‘omotenashi’. Dit grondbeginsel van Lexus staat niet alleen voor een uitmuntende service, maar ook voor anticiperen op klantbehoeften, waardoor authentieke relaties ontstaan op het allerhoogste niveau’, aldus een verklaring van het bedrijf. Naast deze nieuwe aanstelling behoudt Van Beek zijn huidige functie als directeur van Louwman Exclusive Cars.

Lees ook:
Jan-Christiaan Koenders, directeur Louwman & Parqui: ‘Topproduct, retailpartners en focus op de klant zijn sleutel tot succes’