Pascal Meijs nieuwe marketingdirecteur Nissan Nederland 

Nissan heeft Pascal Meijs aangesteld als marketingdirecteur. Meijs was al verantwoordelijk voor de marketing- en communicatiestrategie en daar komt nu de eindverantwoordelijkheid voor productmarketing bij.

De focus komt te liggen op de introductie van de Nieuwe Nissan Ariya, de hybride variant van de nieuwe Nissan Qashqai, en op het creëren van verdere groei binnen zowel de private – als de leasemarkt. Meijs: “Er staan komend jaar heel wat mooie introducties op de planning. Ik kijk ernaar uit om samen met het team te bouwen aan de verdere groei van ons merk. Met de nieuwe Nissan Ariya deze zomer in de showroom zetten we de volgende stap. Een mooie uitdaging waar ik ontzettend veel zin in heb.”

Pascal Meijs rapporteert aan algemeen directeur David Milan en vervangt Jochem Simons, die is aangesteld als verkoopdirecteur. Hij wordt vervangen door Marijn Delpeut, zo laat Nissan Nederland weten.

Pascal Meijs nieuwe marketingdirecteur Nissan Nederland - Automobielmanagement.nl

Pascal Meijs nieuwe marketingdirecteur Nissan Nederland 

Nissan heeft Pascal Meijs aangesteld als marketingdirecteur. Meijs was al verantwoordelijk voor de marketing- en communicatiestrategie en daar komt nu de eindverantwoordelijkheid voor productmarketing bij.

De focus komt te liggen op de introductie van de Nieuwe Nissan Ariya, de hybride variant van de nieuwe Nissan Qashqai, en op het creëren van verdere groei binnen zowel de private – als de leasemarkt. Meijs: “Er staan komend jaar heel wat mooie introducties op de planning. Ik kijk ernaar uit om samen met het team te bouwen aan de verdere groei van ons merk. Met de nieuwe Nissan Ariya deze zomer in de showroom zetten we de volgende stap. Een mooie uitdaging waar ik ontzettend veel zin in heb.”

Pascal Meijs rapporteert aan algemeen directeur David Milan en vervangt Jochem Simons, die is aangesteld als verkoopdirecteur. Hij wordt vervangen door Marijn Delpeut, zo laat Nissan Nederland weten.