Alexander Sterk nieuwe commercieel directeur Louwman Exclusive

Alexander Sterk (52) is per direct benoemd tot commercieel directeur van Louwman Exclusive in Utrecht. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor alle commerciële en kwalitatieve resultaten van het bedrijf. Sterk is er sinds juni 2013 in dienst als salesmanager.

‘Al lang voordat online showroombezoek en het inzetten van social media vanwege coronamaatregelen voor veel autobedrijven noodzakelijk werd, was Alexander al druk met video’s maken en het creëren van een grote fanbase. Hij zorgde er, samen met de rest van het team, voor dat Louwman Exclusive in Utrecht niet alleen sales- en servicepartner is voor kopers en eigenaren van exclusieve auto’s, maar ook hét centrum in Nederland voor liefhebbers en (jonge) autofanaten die dromen van de allermooiste merken,’ aldus een verklaring van Louwman Exclusive.

Succesvol

Zelf zegt Alexander over zijn nieuwe functie: “Ik ben enorm trots op de erkenning die ik heb gekregen met deze benoeming. We hebben, dankzij een team van enthousiaste collega’s onder leiding van Arjen van Beek, een waanzinnig succesvolle periode achter de rug en wat mij betreft gaan we dat succes keihard voortzetten.”

Sterk blijft ook brand manager voor McLaren, een rol die hij in december 2013 voor Louwman Exclusive op zich nam toen het merk McLaren aan het portfolio werd toegevoegd.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over
Alexander Sterk nieuwe commercieel directeur Louwman Exclusive - Automobielmanagement.nl

Alexander Sterk nieuwe commercieel directeur Louwman Exclusive

Alexander Sterk (52) is per direct benoemd tot commercieel directeur van Louwman Exclusive in Utrecht. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor alle commerciële en kwalitatieve resultaten van het bedrijf. Sterk is er sinds juni 2013 in dienst als salesmanager.

‘Al lang voordat online showroombezoek en het inzetten van social media vanwege coronamaatregelen voor veel autobedrijven noodzakelijk werd, was Alexander al druk met video’s maken en het creëren van een grote fanbase. Hij zorgde er, samen met de rest van het team, voor dat Louwman Exclusive in Utrecht niet alleen sales- en servicepartner is voor kopers en eigenaren van exclusieve auto’s, maar ook hét centrum in Nederland voor liefhebbers en (jonge) autofanaten die dromen van de allermooiste merken,’ aldus een verklaring van Louwman Exclusive.

Succesvol

Zelf zegt Alexander over zijn nieuwe functie: “Ik ben enorm trots op de erkenning die ik heb gekregen met deze benoeming. We hebben, dankzij een team van enthousiaste collega’s onder leiding van Arjen van Beek, een waanzinnig succesvolle periode achter de rug en wat mij betreft gaan we dat succes keihard voortzetten.”

Sterk blijft ook brand manager voor McLaren, een rol die hij in december 2013 voor Louwman Exclusive op zich nam toen het merk McLaren aan het portfolio werd toegevoegd.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over