Op de koperstribune troefde FleetSelect de concullega’s af met het hoogste bod. De stichting Kika mag zich – eenmaal, andermaal, verkocht! – tweeduizend euro rijker rekenen.

De reacties op het magazine waren lovend – zowel van de genodigden ter plekke als in de dagen erna op bijeenkomsten in de branche en via de moderne communicatiemiddelen. Een respons waar wij uiteraard zeer blij mee zijn. Je kunt allerlei redactionele invalshoeken bedenken, hypercreatieve vormgevers inhuren, breed marktonderzoek doen of uitgebreid lezerspanels raadplegen – de lakmoesproef blijft toch hoe het eerste nummer door de markt wordt opgepakt.

Natuurlijk gaan we behalve met onze vernieuwde papieren uitgave ook door met onze andere  activiteiten. Ons AM Congres over duurzame mobiliteit bijvoorbeeld, op 25 juni in kasteel De Vanenburg te Putten. Een keur van experts uit binnen- en buitenland zal de laatste stand van zaken op dit vlak uit de doeken doen. Een must voor de moderne automobielmanager. En een mooie gelegenheid om nieuwe kennis te combineren met nieuwe kennissen.

Ook hebben we de eerste vergaderingen alweer achter de rug met de juryleden van de verkiezing van de Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Duidelijk is dat beide jury’s met een scherp oog kijken naar de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van fiscaliteit, leasing en milieuaspecten. Zakelijk vervoer van mensen en goederen vraagt ook van de (bestel)auto-importeurs steeds meer flexibiliteit, zeker in het huidige economische gesternte. Drukke en uitdagende tijden zijn het, die steeds meer creativiteit van alle partijen vergen.

Uitdagende tijden zijn het. Zo vier je de officiële aftrap van het nieuwe Magazine, zo sluit je nummer twee af en zo nummer drie. Wij willen graag nog een heel lange rij van Magazines laten volgen om u te informeren over de achtergronden en de mensen in de autobranche.  Voor het dagelijkse nieuws verwijs ik u natuurlijk naar onze website automobielmanagement.nl.

Hopelijk tot ziens, ergens in de komende tijd.