Keyloop stelt zich voor aan de Nederlandse automotive markt

brand story

“De automotive sector verandert sneller dan ooit,” constateert Tom Kilroy, CEO van Keyloop. Innovaties zoals elektrische auto’s, zelfrijdende auto’s, geautomatiseerde fabrieken en carpoolen veranderen de manier waarop we auto’s bouwen, kopen, rijden en gebruiken. In meerdere opzichten staan we aan het begin van wat wij noemen ‘Het decennium van de mobiliteit’.

Wij zijn verheugd u voor te stellen aan Keyloop, de nieuwe naam van CDK Global International. Keyloop zag het levenslicht in maart 2021 om automotive retailers en OEM’s in staat te stellen deel te nemen aan de digitale transformatie en zo de technologische afstand tussen dealers, fabrikanten, leveranciers en consumenten te overbruggen. Het is ons doel om een technologie te creëren die alles over het kopen en bezitten van een auto beter maakt.

Softwareoplossingen

Keyloop is een toonaangevende, wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de automotive retailsector. We hebben meer dan 2400 medewerkers die leveren aan ongeveer 16.000 dealerlocaties en de meeste automotive producenten in meer dan 90 landen. Onze bewezen, diepgaande kennis en wereldwijde bereik worden perfect aangevuld door een grondig begrip van regionale markttrends en de behoeften van lokale consumenten. Met een sterke vertegenwoordiging van ons dealermanagementsysteem (DMS) in de top 50 dealergroepen, is Keyloop een belangrijke speler in de Nederlandse markt. Bovendien is Keyloop Nederland al actief betrokken in een partnerprogramma met andere belangrijke technologische bedrijven om haar programma aan oplossingen specifiek voor de automotive retailsector verder uit te breiden.

Aardverschuiving

Zoals we allemaal weten, heeft technologie een aardverschuiving veroorzaakt in de verwachtingen van consumenten met betrekking tot de detailhandel, en nu beginnen automotive consumenten hetzelfde te eisen. Aangezien dealers de volgende generatie autokopers aantrekken en bedienen, moet de digitale transformatie bovenaan hun agenda staan, en het is onze missie om de partner te zijn die hen en OEM’s daarbij helpt om dit te bereiken. Door ons te richten op samenwerking, inzicht en innovatie, en met onze aanpak van een open platform, gebruiken we technologie om dealers nieuwe waarde te bieden. Hen ook te helpen hun klanten beter te bedienen, efficiënter te werken en extra verkopen te realiseren om de winstgevendheid te verhogen.

Groei en innovatie

Als bedrijf hebben we al laten zien dat we streven naar groei en innovatie met de overname van twee leveranciers van automotive technologie, RAPID RTC en enquiryMAX, op de dag dat we van start gingen op 1 maart. De toevoeging van deze producten stelt ons in staat om ons verkoop- en marketingaanbod te verbeteren en nieuwe oplossingen te ontwikkelen op het gebied van leadbeheer en -attributie door de gegevens vanuit deze producten te combineren met ons eigen DMS. Wij bevinden ons in een unieke positie om een ecosysteem van automotive retailtechnologie te creëren. De breedgedragen invoering van ons DMS, gecombineerd met de unieke data die daarin aanwezig is, betekent dat Keyloop een echt open platform kan creëren om de sector te verbinden.

Dit artikel verscheen in het thema Telematica, connectiviteit & digitalisering van AM april 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Keyloop stelt zich voor aan de Nederlandse automotive markt - Automobielmanagement.nl

Keyloop stelt zich voor aan de Nederlandse automotive markt

brand story

“De automotive sector verandert sneller dan ooit,” constateert Tom Kilroy, CEO van Keyloop. Innovaties zoals elektrische auto’s, zelfrijdende auto’s, geautomatiseerde fabrieken en carpoolen veranderen de manier waarop we auto’s bouwen, kopen, rijden en gebruiken. In meerdere opzichten staan we aan het begin van wat wij noemen ‘Het decennium van de mobiliteit’.

Wij zijn verheugd u voor te stellen aan Keyloop, de nieuwe naam van CDK Global International. Keyloop zag het levenslicht in maart 2021 om automotive retailers en OEM’s in staat te stellen deel te nemen aan de digitale transformatie en zo de technologische afstand tussen dealers, fabrikanten, leveranciers en consumenten te overbruggen. Het is ons doel om een technologie te creëren die alles over het kopen en bezitten van een auto beter maakt.

Softwareoplossingen

Keyloop is een toonaangevende, wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de automotive retailsector. We hebben meer dan 2400 medewerkers die leveren aan ongeveer 16.000 dealerlocaties en de meeste automotive producenten in meer dan 90 landen. Onze bewezen, diepgaande kennis en wereldwijde bereik worden perfect aangevuld door een grondig begrip van regionale markttrends en de behoeften van lokale consumenten. Met een sterke vertegenwoordiging van ons dealermanagementsysteem (DMS) in de top 50 dealergroepen, is Keyloop een belangrijke speler in de Nederlandse markt. Bovendien is Keyloop Nederland al actief betrokken in een partnerprogramma met andere belangrijke technologische bedrijven om haar programma aan oplossingen specifiek voor de automotive retailsector verder uit te breiden.

Aardverschuiving

Zoals we allemaal weten, heeft technologie een aardverschuiving veroorzaakt in de verwachtingen van consumenten met betrekking tot de detailhandel, en nu beginnen automotive consumenten hetzelfde te eisen. Aangezien dealers de volgende generatie autokopers aantrekken en bedienen, moet de digitale transformatie bovenaan hun agenda staan, en het is onze missie om de partner te zijn die hen en OEM’s daarbij helpt om dit te bereiken. Door ons te richten op samenwerking, inzicht en innovatie, en met onze aanpak van een open platform, gebruiken we technologie om dealers nieuwe waarde te bieden. Hen ook te helpen hun klanten beter te bedienen, efficiënter te werken en extra verkopen te realiseren om de winstgevendheid te verhogen.

Groei en innovatie

Als bedrijf hebben we al laten zien dat we streven naar groei en innovatie met de overname van twee leveranciers van automotive technologie, RAPID RTC en enquiryMAX, op de dag dat we van start gingen op 1 maart. De toevoeging van deze producten stelt ons in staat om ons verkoop- en marketingaanbod te verbeteren en nieuwe oplossingen te ontwikkelen op het gebied van leadbeheer en -attributie door de gegevens vanuit deze producten te combineren met ons eigen DMS. Wij bevinden ons in een unieke positie om een ecosysteem van automotive retailtechnologie te creëren. De breedgedragen invoering van ons DMS, gecombineerd met de unieke data die daarin aanwezig is, betekent dat Keyloop een echt open platform kan creëren om de sector te verbinden.

Dit artikel verscheen in het thema Telematica, connectiviteit & digitalisering van AM april 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg