James Autoservice werkt aan constante verrijking

Reparatie en onderhoud aan leaseauto’s blijft de basis van James Autoservice. Daarbovenop werkt men aan constante verrijking van de formule. Zo zijn een relatiemanager en een ervaren marketeer aangesteld en een private lease label is aanstaande.

Beter en completer

Het netwerk telt nu 67 garagebedrijven en het aantal zal dit jaar nog doorgroeien tot 70. "James Autoservice biedt de ondernemer een orderportefeuille met onderhoud aan leaseauto’s. We kijken heel nauwkeurig naar het aantal aangesloten ondernemers, om te zorgen dat iedereen een fatsoenlijk deel van de taart krijgt toebedeeld", benadrukt Denis van Altena, directeur van James Autoservice.

Particuliere autorijder

Naast het werken aan leaseauto’s wil James Autoservice zich ook nadrukkelijker gaan profileren bij de particuliere autorijder. "Momenteel zijn we in de afrondende fase van een meerjaren marketingplan tot 2020, waarbij we ook op de particulier zullen focussen." Verdere professionalisering is ook de drijfveer achter het aanstellen van een relatiemanager. "We willen weten wat er leeft bij de aangesloten bedrijven, wat hun wensen zijn, waar ze tegenaan lopen."

Private lease

De snel groeiende populariteit van private lease is James Autoservice ook niet ontgaan, daarom wordt uiterlijk begin 2018 een private lease label gelanceerd. Het eigen label zal worden uitgerold met hulp van een partner. Van Altena: "Hierbij is het goed om te benadrukken dat het James Autoservice private lease label vanaf de start zal voldoen aan het keurmerk private lease. Ook hier gaan we voor kwaliteit."

James Autoservice werkt aan constante verrijking - Automobielmanagement.nl

James Autoservice werkt aan constante verrijking

Reparatie en onderhoud aan leaseauto’s blijft de basis van James Autoservice. Daarbovenop werkt men aan constante verrijking van de formule. Zo zijn een relatiemanager en een ervaren marketeer aangesteld en een private lease label is aanstaande.

Beter en completer

Het netwerk telt nu 67 garagebedrijven en het aantal zal dit jaar nog doorgroeien tot 70. "James Autoservice biedt de ondernemer een orderportefeuille met onderhoud aan leaseauto’s. We kijken heel nauwkeurig naar het aantal aangesloten ondernemers, om te zorgen dat iedereen een fatsoenlijk deel van de taart krijgt toebedeeld", benadrukt Denis van Altena, directeur van James Autoservice.

Particuliere autorijder

Naast het werken aan leaseauto’s wil James Autoservice zich ook nadrukkelijker gaan profileren bij de particuliere autorijder. "Momenteel zijn we in de afrondende fase van een meerjaren marketingplan tot 2020, waarbij we ook op de particulier zullen focussen." Verdere professionalisering is ook de drijfveer achter het aanstellen van een relatiemanager. "We willen weten wat er leeft bij de aangesloten bedrijven, wat hun wensen zijn, waar ze tegenaan lopen."

Private lease

De snel groeiende populariteit van private lease is James Autoservice ook niet ontgaan, daarom wordt uiterlijk begin 2018 een private lease label gelanceerd. Het eigen label zal worden uitgerold met hulp van een partner. Van Altena: "Hierbij is het goed om te benadrukken dat het James Autoservice private lease label vanaf de start zal voldoen aan het keurmerk private lease. Ook hier gaan we voor kwaliteit."