Ook de kleinere klant is koning

Door de toenemende populariteit van private lease hebben leasemaatschappijen niet langer meer alleen te maken met enkele tientallen wagenparkbeheerders, maar ook met duizenden particuliere klanten. ALL-CRM helpt bedrijven bij het managen van hun klantenkring.

Ook de kleinere klant is koning

Niet alleen is het aantal toetreders tot de leasemarkt flink gestegen door de opkomst van private lease, bij leasemaatschappijen is het aantal contactpersonen eveneens fors toegenomen. Het goed beheren hiervan is zodoende belangrijker dan ooit, en daar komt All-CRM in beeld. Het in Deventer gevestigde software- en consultancybedrijf is gecertificeerd partner van SuperOffice Benelux en levert producten die zijn toegespitst op de leasebranche. "We helpen onze klanten bij hun relatiemanagement, zoals o.a. Friesland Lease en Autolease Midden Nederland", aldus Bert Klomphaar, general manager bij het bedrijf. "Het is belangrijk dat je ook bij kleine aantallen de klant persoonlijke aandacht kan geven. Wij bieden leasemaatschappijen het gereedschap om hun klantendatabase te managen en leads effectief te verwerken."

Veel leads worden gemist
Volgens Klomphaar is door transparantie van het internet het snel opvolgen van leads een absolute must, maar het gebeurt nog lang niet altijd. "Er worden nog steeds veel leads gemist omdat de op websites ingevulde informatie via e-mail verdwijnt, zo zegt hij. Door de website te koppelen aan het CRM-systeem worden formulieren automatisch verwerkt, zodat de leads adequaat opgevolgd kunnen worden.
Via de koppelingen met de backoffice-systemen van Flipse Automatisering en LeaseWise wordt alle bestaande klant- en contractinformatie doorgegeven aan het CRM-systeem. Alle beschikbare informatie van een klant wordt op deze wijze centraal gedeeld via het CRM-systeem en er is ook een koppeling met social media-kanalen zoals LinkedIn om deze informatie te kunnen actualiseren. Daarbij kan het systeem van All-CRM zowel overweg met B2B- als B2C-klanten. Klomphaar: "Met SuperOffice CRM is de leasemaatschappij in staat in te spelen op de veranderingen in de markt en worden medewerkers automatisch getriggerd om klanten op het juiste tijdstip te benaderen en leads op te volgen, hier valt nog veel te winnen."

Ook de kleinere klant is koning - Automobielmanagement.nl

Ook de kleinere klant is koning

Door de toenemende populariteit van private lease hebben leasemaatschappijen niet langer meer alleen te maken met enkele tientallen wagenparkbeheerders, maar ook met duizenden particuliere klanten. ALL-CRM helpt bedrijven bij het managen van hun klantenkring.

Ook de kleinere klant is koning

Niet alleen is het aantal toetreders tot de leasemarkt flink gestegen door de opkomst van private lease, bij leasemaatschappijen is het aantal contactpersonen eveneens fors toegenomen. Het goed beheren hiervan is zodoende belangrijker dan ooit, en daar komt All-CRM in beeld. Het in Deventer gevestigde software- en consultancybedrijf is gecertificeerd partner van SuperOffice Benelux en levert producten die zijn toegespitst op de leasebranche. "We helpen onze klanten bij hun relatiemanagement, zoals o.a. Friesland Lease en Autolease Midden Nederland", aldus Bert Klomphaar, general manager bij het bedrijf. "Het is belangrijk dat je ook bij kleine aantallen de klant persoonlijke aandacht kan geven. Wij bieden leasemaatschappijen het gereedschap om hun klantendatabase te managen en leads effectief te verwerken."

Veel leads worden gemist
Volgens Klomphaar is door transparantie van het internet het snel opvolgen van leads een absolute must, maar het gebeurt nog lang niet altijd. "Er worden nog steeds veel leads gemist omdat de op websites ingevulde informatie via e-mail verdwijnt, zo zegt hij. Door de website te koppelen aan het CRM-systeem worden formulieren automatisch verwerkt, zodat de leads adequaat opgevolgd kunnen worden.
Via de koppelingen met de backoffice-systemen van Flipse Automatisering en LeaseWise wordt alle bestaande klant- en contractinformatie doorgegeven aan het CRM-systeem. Alle beschikbare informatie van een klant wordt op deze wijze centraal gedeeld via het CRM-systeem en er is ook een koppeling met social media-kanalen zoals LinkedIn om deze informatie te kunnen actualiseren. Daarbij kan het systeem van All-CRM zowel overweg met B2B- als B2C-klanten. Klomphaar: "Met SuperOffice CRM is de leasemaatschappij in staat in te spelen op de veranderingen in de markt en worden medewerkers automatisch getriggerd om klanten op het juiste tijdstip te benaderen en leads op te volgen, hier valt nog veel te winnen."