De website toont naast informatie over onder meer APK, onderhoud en garantie ook het laatste nieuws, een occasionzoeker en nationale acties en aanbiedingen. De automobilist vraagt via de website informatie aan of maakt een afspraak bij het AD Autobedrijf in de buurt.

De website bestaat uit een landelijke site en 130 subsites die zijn bestemd voor de AD Autobedrijven zelf. Voordeel hiervan is dat ieder AD Autobedrijf een eigen subsite krijgt én zelf kan beheren. De ondernemers worden in staat gesteld om op eenvoudige wijze ook regionale en lokale acties, aanbiedingen en nieuws aan de klant te communiceren. Dit alles via een CMS-systeem dat de ondernemer toegang verschaft tot de achterkant van de eigen subsite.

Vanwege het toenemende belang van een interactieve website kan een ondernemer er ook voor kiezen het beheer toch niet zelf ter hand te nemen. Met de introductie van de site kan het AD Autobedrijf ook terecht voor een full-servicepakket. Dat neemt niet alleen de zorg voor het beheer van de site uit handen maar ondersteunt de ondernemer ook om maximaal rendement uit zijn webactiviteiten te halen.