De nieuwe combinatie telt eind 2011 zeventig vestigingen. De ambitie is om in 2012 door te groeien naar minimaal honderd en marktleider te worden in particulier en zakelijk universeel onderhoud. Het nieuwe motto is: Leven zonder Autozorgen.

De naamswijziging vindt plaats aan de vooravond van een omvangrijke herstructurering binnen The Alwaysbemobile Company. Medio december worden nadere details van deze herstructurering bekend gemaakt. Tot de naamswijziging is gisteravond besloten tijdens de bijeenkomst van alle aangesloten 1,2,3/// AutoService ondernemers. De 29 vestigingen willen zo één universeel onderhoudsmerk voor de zakelijke en particuliere markt worden.

Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company: "Met de naamswijziging bundelen we twee formules en ontstaat een stevige marktpartij voor zowel de particuliere als zakelijke markt. We creëren niet alleen een nieuwe duidelijkheid, maar tegelijk een stevig fundament voor verdere groei in de formuleontwikkeling als de landelijke fijnmazige dekking." Volgens Denis van Altena, bestuursvoorzitter van de 1,2,3/// AutoService Vereniging, komt het samenbrengen van 1,2,3/// AutoService en James  Autoservice "op het juiste moment. Universeel onderhoud breekt door. De marktverschuivingen zijn enorm."