Via deze website kunnen klanten hun ervaring delen over de kwaliteit van de dienstverlening van hun Bosch Car Service bedrijf. Bosch Car Service zegt met deze informatie haar dienstverlening ‘klantgericht te willen optimaliseren’ en ‘consumenten inzicht te bieden in ervaringen van andere klanten’.

Bosch doet zelf regelmatig kwaliteitsaudits, maar vindt het belangrijk ook de mening van haar klanten te kennen. Bosch Car Service autobedrijven nodigen al hun klanten daarom uit om hun ervaring te delen op boschcarservice.tevreden.nl. Zij worden gevraagd een korte review over aankoop en onderhoud te schrijven en de dienstverlening op diverse aspecten te beoordelen. Deze reviews en scores worden inzichtelijk gemaakt op autobedrijf.tevreden.nl, Boschcarservice.tevreden.nl, boschcarservice.nl en AutoTrack.nl.

Marieke Groeneveld, Concept Manager Robert Bosch B.V.: "We vinden het belangrijk om te leren van de ervaring van onze klanten, zodat we onze dienstverlening klantgericht kunnen optimaliseren. Daarnaast zien we dat openlijke publicatie van resultaten in deze tijd zeer gewaardeerd wordt. Door inzicht te creëren in reviews en scores via een onafhankelijk platform, bieden wij consumenten betrouwbare informatie over de kwaliteit van onze dienstverleningen."