Bosch Car Service maakt klantbeoordelingen openbaar

Robert Bosch BV en Tevreden.nl hebben een raamovereenkomst gesloten waarbij Bosch Car Service bedrijven doorlopend klantervaringen in kaart kunnen brengen via het onderzoeksplatform boschcarservice.tevreden.nl.

Via deze website kunnen klanten hun ervaring delen over de kwaliteit van de dienstverlening van hun Bosch Car Service bedrijf. Bosch Car Service zegt met deze informatie haar dienstverlening ‘klantgericht te willen optimaliseren’ en ‘consumenten inzicht te bieden in ervaringen van andere klanten’.

Bosch doet zelf regelmatig kwaliteitsaudits, maar vindt het belangrijk ook de mening van haar klanten te kennen. Bosch Car Service autobedrijven nodigen al hun klanten daarom uit om hun ervaring te delen op boschcarservice.tevreden.nl. Zij worden gevraagd een korte review over aankoop en onderhoud te schrijven en de dienstverlening op diverse aspecten te beoordelen. Deze reviews en scores worden inzichtelijk gemaakt op autobedrijf.tevreden.nl, Boschcarservice.tevreden.nl, boschcarservice.nl en AutoTrack.nl.

Marieke Groeneveld, Concept Manager Robert Bosch B.V.: "We vinden het belangrijk om te leren van de ervaring van onze klanten, zodat we onze dienstverlening klantgericht kunnen optimaliseren. Daarnaast zien we dat openlijke publicatie van resultaten in deze tijd zeer gewaardeerd wordt. Door inzicht te creëren in reviews en scores via een onafhankelijk platform, bieden wij consumenten betrouwbare informatie over de kwaliteit van onze dienstverleningen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Bosch Car Service maakt klantbeoordelingen openbaar - Automobielmanagement.nl

Bosch Car Service maakt klantbeoordelingen openbaar

Robert Bosch BV en Tevreden.nl hebben een raamovereenkomst gesloten waarbij Bosch Car Service bedrijven doorlopend klantervaringen in kaart kunnen brengen via het onderzoeksplatform boschcarservice.tevreden.nl.

Via deze website kunnen klanten hun ervaring delen over de kwaliteit van de dienstverlening van hun Bosch Car Service bedrijf. Bosch Car Service zegt met deze informatie haar dienstverlening ‘klantgericht te willen optimaliseren’ en ‘consumenten inzicht te bieden in ervaringen van andere klanten’.

Bosch doet zelf regelmatig kwaliteitsaudits, maar vindt het belangrijk ook de mening van haar klanten te kennen. Bosch Car Service autobedrijven nodigen al hun klanten daarom uit om hun ervaring te delen op boschcarservice.tevreden.nl. Zij worden gevraagd een korte review over aankoop en onderhoud te schrijven en de dienstverlening op diverse aspecten te beoordelen. Deze reviews en scores worden inzichtelijk gemaakt op autobedrijf.tevreden.nl, Boschcarservice.tevreden.nl, boschcarservice.nl en AutoTrack.nl.

Marieke Groeneveld, Concept Manager Robert Bosch B.V.: "We vinden het belangrijk om te leren van de ervaring van onze klanten, zodat we onze dienstverlening klantgericht kunnen optimaliseren. Daarnaast zien we dat openlijke publicatie van resultaten in deze tijd zeer gewaardeerd wordt. Door inzicht te creëren in reviews en scores via een onafhankelijk platform, bieden wij consumenten betrouwbare informatie over de kwaliteit van onze dienstverleningen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding