De tweehonderd Vakgarages waren op zoek naar een klantvriendelijk afsprakensysteem, als hulp bij het realiseren van de e-commerce doelstellingen. Libersy kwam in beeld omdat het de ‘appointment maximizer for garages’ heeft ontwikkeld, een afsprakenmodule voor zowel de klant als garagehouder.

De technische implementatie is inmiddels gebeurd, zodat klanten van Vakgarage vanaf medio juni gebruik maken van de module. Op de website van de individuele Vakgarages kan direct een afspraak worden ingepland voor bijvoorbeeld een aircocheck of bandenwissel.

Christien den Uil, voorzitter/directeur Stichting Vakgarage, zegt dat de samenwerking met Libersy het afsprakenproces verbetert en de conversie verhoogt. Ook ziet Den Uil met de internetmodule mogelijkheden voor de leasemarkt.

Overigens biedt Libersy ook mogelijkheden om bijvoorbeeld via internet een proefrit te reserveren.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding