Voordeelgarage.nl: merkspecialisten en garageformules

Marketingbureau Aumacon begint de website Voordeelgarage.nl, gericht op consumenten die een onderhoudsadres buiten het merkdealerkanaal zoeken.

De site biedt een "compleet" overzicht van alle deelnemers van garageformules mét hun merkspecialisme(n). Bezoekers kunnen, na invullen van postcode en merk, kiezen voor de dichtstbijzijnde allround deelnemer aan een professionele formule.

De door Aumacon ontwikkelde website staat vanaf vandaag live in een voorlopige versie. De komende tijd zal vooral gebruikt worden om ervaring op te doen en om de verdere uitbreidingen te realiseren. "Voordeelgarage.nl heeft niet, zoals veel bestaande onderhoudswebsites, de bedoeling om leads te verkopen of om autobedrijven tegen elkaar uit te spelen", aldus projectleider Joep Hazeu. "Wij willen vrager en aanbieder direct met elkaar in contact brengen middels een gerichte en aantrekkelijke presentatie van het autobedrijf. Bij die presentatie spelen de formule en het merkspecialisme de centrale rol."

Op de achtergrond speelt de trend dat een toenemend aantal consumenten ervoor kiest zijn auto niet langer bij een merkdealer te laten onderhouden. Met name de hoge prijs is daarbij een veelgenoemde reden.

Voordeelgarage.nl: merkspecialisten en garageformules - Automobielmanagement.nl

Voordeelgarage.nl: merkspecialisten en garageformules

Marketingbureau Aumacon begint de website Voordeelgarage.nl, gericht op consumenten die een onderhoudsadres buiten het merkdealerkanaal zoeken.

De site biedt een "compleet" overzicht van alle deelnemers van garageformules mét hun merkspecialisme(n). Bezoekers kunnen, na invullen van postcode en merk, kiezen voor de dichtstbijzijnde allround deelnemer aan een professionele formule.

De door Aumacon ontwikkelde website staat vanaf vandaag live in een voorlopige versie. De komende tijd zal vooral gebruikt worden om ervaring op te doen en om de verdere uitbreidingen te realiseren. "Voordeelgarage.nl heeft niet, zoals veel bestaande onderhoudswebsites, de bedoeling om leads te verkopen of om autobedrijven tegen elkaar uit te spelen", aldus projectleider Joep Hazeu. "Wij willen vrager en aanbieder direct met elkaar in contact brengen middels een gerichte en aantrekkelijke presentatie van het autobedrijf. Bij die presentatie spelen de formule en het merkspecialisme de centrale rol."

Op de achtergrond speelt de trend dat een toenemend aantal consumenten ervoor kiest zijn auto niet langer bij een merkdealer te laten onderhouden. Met name de hoge prijs is daarbij een veelgenoemde reden.