De winnaar behaalde een gemiddelde van 8,7. Hoog scoorden vooral de klantvriendelijkheid en kwaliteit van het geleverde werk. Bijna alle respondenten bij deze vestiging gaven aan terug te keren naar Kwik-Fit. Het filiaal Bijlmermeer werd bijna twee jaar geleden geopend. Eervolle vermeldingen kregen de beide Kwik-Fit-vestigingen in Emmen, die tweede en derde werden. ‘Meppel’ (winnaar in 2011 en 2012) en ‘Emmeloord’ maken de top 5 vol.

De interne verkiezing vond voor de derde keer plaats en er deden ruim 72 duizend klanten van de 182 Kwik-Fit vestigingen aan mee. Zij oordelen over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs. Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle Kwik-Fit filialen steeg van een 8,0 in 2012 naar een 8,1 in 2013. Vorig jaar ging Kwik-Fit een samenwerking aan met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK en onderhoudsbeurten te waarborgen.