Klant vindt Kwik-Fit Bijlmermeer ‘beste van 2013′

Klanten van Kwik-Fit vinden de vestiging aan de Kromwijkdreef in Amsterdam Zuidoost (Bijlmermeer) de beste van de autoserviceketen in 2013.

De winnaar behaalde een gemiddelde van 8,7. Hoog scoorden vooral de klantvriendelijkheid en kwaliteit van het geleverde werk. Bijna alle respondenten bij deze vestiging gaven aan terug te keren naar Kwik-Fit. Het filiaal Bijlmermeer werd bijna twee jaar geleden geopend. Eervolle vermeldingen kregen de beide Kwik-Fit-vestigingen in Emmen, die tweede en derde werden. ‘Meppel’ (winnaar in 2011 en 2012) en ‘Emmeloord’ maken de top 5 vol.

De interne verkiezing vond voor de derde keer plaats en er deden ruim 72 duizend klanten van de 182 Kwik-Fit vestigingen aan mee. Zij oordelen over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs. Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle Kwik-Fit filialen steeg van een 8,0 in 2012 naar een 8,1 in 2013. Vorig jaar ging Kwik-Fit een samenwerking aan met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK en onderhoudsbeurten te waarborgen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Klant vindt Kwik-Fit Bijlmermeer ‘beste van 2013′ - Automobielmanagement.nl

Klant vindt Kwik-Fit Bijlmermeer ‘beste van 2013′

Klanten van Kwik-Fit vinden de vestiging aan de Kromwijkdreef in Amsterdam Zuidoost (Bijlmermeer) de beste van de autoserviceketen in 2013.

De winnaar behaalde een gemiddelde van 8,7. Hoog scoorden vooral de klantvriendelijkheid en kwaliteit van het geleverde werk. Bijna alle respondenten bij deze vestiging gaven aan terug te keren naar Kwik-Fit. Het filiaal Bijlmermeer werd bijna twee jaar geleden geopend. Eervolle vermeldingen kregen de beide Kwik-Fit-vestigingen in Emmen, die tweede en derde werden. ‘Meppel’ (winnaar in 2011 en 2012) en ‘Emmeloord’ maken de top 5 vol.

De interne verkiezing vond voor de derde keer plaats en er deden ruim 72 duizend klanten van de 182 Kwik-Fit vestigingen aan mee. Zij oordelen over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs. Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle Kwik-Fit filialen steeg van een 8,0 in 2012 naar een 8,1 in 2013. Vorig jaar ging Kwik-Fit een samenwerking aan met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK en onderhoudsbeurten te waarborgen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding