Lincoln behaalde een score van 90 op een schaal van 100. De resultaten zijn gebaseerd op beoordelingen door klanten van de kwaliteit van hun auto’s. Andere merken die dit jaar in de toptien zijn beland, zijn Lexus (89), Buick en Subaru (87), BMW en Cadillac (86) en Hyundai, Mercedes, Toyota en Volkswagen met 85 punten. Over de hele breedte was het gemiddelde 84, een punt hoger dan vorig jaar. De hogere tevredenheid komt voort uit een hogere kwaliteit van de auto’s, terwijl de auto’s gemiddeld meer dan dertigduizend dollar kosten.

David VanAmburg, managing director of the American Customer Satisfaction Index:  "Over de laatste jaren zien we heel kleine verbeteringen. Niets opvallends of groots, kleine verbeteringen als gevolg van de kwaliteit van de ervaring." Het succes van Lincoln is te danken aan de kleine maar trouwe klantenschare. Lincoln verkocht in juli twee procent minder auto’s. "Als het aantal klanten van een merk krimpt, gaat de klanttevredenheid soms omhoog omdat de meest loyale klanten blijven. En dat zijn per definitie de meest tevreden klanten."

De Grote Drie uit Detroit scoorden als volgt: Ford Motor kwam op 86, General Motors op 84 en Chrysler Group op 81, ondanks dat die laatste de grootste verbetering liet zien. "Er was zoveel afstand, er was heel veel ruimte voor Chrysler Group om erbij te komen maar ze zijn niet van de laatste plek af gekomen."