Anders gezegd: deze productgroep (inclusief onderdelen, motoren en caravans) is goed voor ongeveer twee miljoen bezoekers. De helft van dat aantal heeft betrekking op occasions, het aandachtsgebied waarop het dertien man sterke Automotive-team tot nu toe het meest focust.

Op de site bieden bedrijven en particulieren momenteel 382 duizend auto-onderdelen aan, een aanbod dat dagelijks groeit met dertienduizend stuks. Van die 382 duizend advertenties hebben er 58 duizend betrekking op banden en velgen. Alle andere gaan daadwerkelijk over onderdelen, variërend van een homokineet tot aan boutjes en moertjes. De meeste onderdelenadvertenties hebben betrekking op Volkswagens (47 duizend), gevolgd door BMW’s (31 duizend) en Mercedes (27 duizend). Remco Armee, directeur Automotive, constateert over de jaren een gestage groei, "hoewel onderdelen niet eens een gebied is waar we actief mee bezig zijn." Het bereik rond auto-onderdelen is de afgelopen drie jaar stabiel en ligt gemiddeld rond de 550 duizend bezoeken per maand.

Meer hierover in editie 4 van AM.