Ook de andere merken bij Louwman Exclusive deden het goed. Zo verkocht Morgan 33 procent meer auto’s en  Lexus bijna 17 procent. Verder zijn volgens het bedrijf in 2014 meer dan tien McLarens in Nederland verkocht. De (procentuele) toename ten opzichte van 2013 is in dit geval niet te geven, omdat Louwman Exclusive pas in de loop van 2013 de importrechten verkreeg. Daardoor is niet inzichtelijk  hoeveel auto’s er in de pre-Louwmanperiode zijn verkocht. 

De toegenomen populariteit van Maserati is volgens de importeur onder meer toe te schrijven aan het leaselabel LEF. Louwman Exclusive introduceerde het afgelopen zomer voor de zakelijke markt en voegt er binnenkort modellen aan toe, zoals de dit jaar te introduceren nieuwe McLaren, die onder de 650S komt. Arjen van Beek, algemeen directeur van Louwman Exclusive: "De verkopen tonen aan dat onze formule klopt. Liefhebbers van exclusieve automobielen vinden bij ons wat ze zoeken: mooie auto’s, passende service en duidelijke meerwaarde om bij ons een auto te kopen."

Ook dit jaar zullen op de klantenkring afgestemde evenementen plaatsvinden. Daarnaast heeft Louwman Exclusive recentelijk een nieuwe website gelanceerd. Het wordt een soort community, ‘Invited’ genaamd. Louwman Exclusive is officieel partner van Maserati, McLaren, Lamborghini, Bentley, Rolls-Royce, TVR, Morgan en Lexus.