Figo Mobility: ‘We zijn nu in één klap groter dan Greenwheels’

Zakelijke klanten van mobiliteitsplatform Figo kunnen nu ook deelauto’s reserveren van Amber. Met deze uitbreiding is Figo naar eigen zeggen de grootste aanbieder van deelauto’s in de zakelijke markt.

Met een aanbod dat volgens Figo groter is dan Greenwheels is Figo Mobility ‘in een klap het grootste business-to-business mobiliteitsplatform van Nederland’. “Voor het eerst is het mogelijk om als werknemer via één app en één account toegang te krijgen tot mobiliteit die altijd en overal beschikbaar is,” aldus Basri Hoogstrate, head of product.

Behoefte

Allereerst krijgen alle 1200 medewerkers van uitzendbureau YoungCapital gefaseerd toegang gekregen tot de dienst. Snel daarna zal de nieuwe deelvervoerder ook beschikbaar worden voor andere klanten van Figo. Er is behoefte aan volgens Joost Pompe, co-founder van Figo. “Voorheen had je het openbaar vervoer en de standaard lease auto, maar met de veranderende regelgeving, het hybride werken, de noodzaak tot verduurzaming en steeds flexibelere arbeidsmarkt, wordt het voor bedrijven steeds complexer hun mobiliteit goed te organiseren.”

Lees ook:
GO Sharing start met aanbieden elektrische deelauto’s

Figo Mobility: ‘We zijn nu in één klap groter dan Greenwheels’ - Automobielmanagement.nl

Figo Mobility: ‘We zijn nu in één klap groter dan Greenwheels’

Zakelijke klanten van mobiliteitsplatform Figo kunnen nu ook deelauto’s reserveren van Amber. Met deze uitbreiding is Figo naar eigen zeggen de grootste aanbieder van deelauto’s in de zakelijke markt.

Met een aanbod dat volgens Figo groter is dan Greenwheels is Figo Mobility ‘in een klap het grootste business-to-business mobiliteitsplatform van Nederland’. “Voor het eerst is het mogelijk om als werknemer via één app en één account toegang te krijgen tot mobiliteit die altijd en overal beschikbaar is,” aldus Basri Hoogstrate, head of product.

Behoefte

Allereerst krijgen alle 1200 medewerkers van uitzendbureau YoungCapital gefaseerd toegang gekregen tot de dienst. Snel daarna zal de nieuwe deelvervoerder ook beschikbaar worden voor andere klanten van Figo. Er is behoefte aan volgens Joost Pompe, co-founder van Figo. “Voorheen had je het openbaar vervoer en de standaard lease auto, maar met de veranderende regelgeving, het hybride werken, de noodzaak tot verduurzaming en steeds flexibelere arbeidsmarkt, wordt het voor bedrijven steeds complexer hun mobiliteit goed te organiseren.”

Lees ook:
GO Sharing start met aanbieden elektrische deelauto’s