Klanten Hessing zijn tonnen aanbetaling kwijt

Klanten van Hessing zijn behalve hun plek op de wachtlijst ook de aanbetaling voor hun luxe auto kwijt. Hessing wilde namelijk twintig procent van de aankoopsom op de rekening hebben, voorafgaand aan levering van de auto.

Dat meldt de website 925 van Jort Kelder: ‘Gevalletje kleine lettertjes want maar weinig Hessing-klanten zullen zich hebben gerealiseerd dat aanbetalingen in het geval van een faillissement in handen van de curator vallen. Zij krijgen de auto bovendien niet geleverd, zélfs niet als het product al in de showroom staat’. Hessing-klanten kunnen hun auto in bezit krijgen door nogmaals de gehele aankoopsom te betalen. Maar als een andere consument meer biedt voor die auto zal de curator voor zoveel mogelijk cash kiezen en de auto aan hem of haar verkopen.

De website 925 schrijft: ‘Frits Hessing zal er alles aan gelegen zijn om z’n vrienden schadeloos te stellen omdat het nu eenmaal niet zo lekker golft als je flightbuddy’s dankzij jou 400 duizend euro lichter zijn. Maar het is de vraag of Hessing daar nog wel goed voor is. Een bron dichtbij Hessing telde de hypotheekschuld even op voor 925: behalve een zakelijke schuld van 28 miljoen euro op zijn vastgoedproject Park Bloeyendael en tien miljoen op het autobedrijf langs de A2, drukt ook een privéhypotheek van twee miljoen op zijn domicilie in Bilthoven zwaar op zijn schouders.’

Hessing zelf zou beweren dat zijn zakelijk partner Evert Louwman de bouw van Bloeyendael heeft vertraagd om hem financieel uit te roken. En wat is de rol van Stern Groep? Of komt het gevaar toch uit de hoek van Sjaak van Vliet van Van Vliet Personenauto’s BV? Die zou  ook geïnteresseerd zijn in de boedel van Hessing. (bron: 925)

Reacties

Gedver wat zijn we toch een eng creepy vlkje. Ipv dat we elkaar als bedrijven samenwereken nen elkaar verstrekken moorden we elkaar uit en gunnen we elkaar alleen nog maar het verlies. Het buitenland lacht zich kapot om onze nestdrang.

Geplaatst door: Ruth Jacobus op

Nog even, en dan hebben Endsta, Holleeder en van der Sloot er ook nog wat mee te maken.

Geplaatst door: Emiel op

Gelukkig zijn ze op de fles,hebben ons voor veel geld opgelicht. Hoera voor de ratten.

Geplaatst door: Damen op

heer hessing zo ziet u dat niemand te vertrouwen is vuil spel van louman, sterkte heer hessing. bij louman gebeurt hopenlijk straks het zelfde

Geplaatst door: rob op

is fh wel te vertrouwen, louwman staat als een huis
met pon en een paar andere de rijkste in autoland met veel bezittingen vastgoed.

Geplaatst door: carel jansen op

Beste heer of mevrouw Damen. Als u daadwerkelijk een auto heeft gekocht bij de firma Hessing, dan zou u ook wel enig fatsoen hebben. Met andere woorden, waar bent u mee bezig. Let volgende keer eerst op bij wat u plaatst.

Geplaatst door: Paul op
Klanten Hessing zijn tonnen aanbetaling kwijt - Automobielmanagement.nl

Klanten Hessing zijn tonnen aanbetaling kwijt

Klanten van Hessing zijn behalve hun plek op de wachtlijst ook de aanbetaling voor hun luxe auto kwijt. Hessing wilde namelijk twintig procent van de aankoopsom op de rekening hebben, voorafgaand aan levering van de auto.

Dat meldt de website 925 van Jort Kelder: ‘Gevalletje kleine lettertjes want maar weinig Hessing-klanten zullen zich hebben gerealiseerd dat aanbetalingen in het geval van een faillissement in handen van de curator vallen. Zij krijgen de auto bovendien niet geleverd, zélfs niet als het product al in de showroom staat’. Hessing-klanten kunnen hun auto in bezit krijgen door nogmaals de gehele aankoopsom te betalen. Maar als een andere consument meer biedt voor die auto zal de curator voor zoveel mogelijk cash kiezen en de auto aan hem of haar verkopen.

De website 925 schrijft: ‘Frits Hessing zal er alles aan gelegen zijn om z’n vrienden schadeloos te stellen omdat het nu eenmaal niet zo lekker golft als je flightbuddy’s dankzij jou 400 duizend euro lichter zijn. Maar het is de vraag of Hessing daar nog wel goed voor is. Een bron dichtbij Hessing telde de hypotheekschuld even op voor 925: behalve een zakelijke schuld van 28 miljoen euro op zijn vastgoedproject Park Bloeyendael en tien miljoen op het autobedrijf langs de A2, drukt ook een privéhypotheek van twee miljoen op zijn domicilie in Bilthoven zwaar op zijn schouders.’

Hessing zelf zou beweren dat zijn zakelijk partner Evert Louwman de bouw van Bloeyendael heeft vertraagd om hem financieel uit te roken. En wat is de rol van Stern Groep? Of komt het gevaar toch uit de hoek van Sjaak van Vliet van Van Vliet Personenauto’s BV? Die zou  ook geïnteresseerd zijn in de boedel van Hessing. (bron: 925)

Reacties

Gedver wat zijn we toch een eng creepy vlkje. Ipv dat we elkaar als bedrijven samenwereken nen elkaar verstrekken moorden we elkaar uit en gunnen we elkaar alleen nog maar het verlies. Het buitenland lacht zich kapot om onze nestdrang.

Geplaatst door: Ruth Jacobus op

Nog even, en dan hebben Endsta, Holleeder en van der Sloot er ook nog wat mee te maken.

Geplaatst door: Emiel op

Gelukkig zijn ze op de fles,hebben ons voor veel geld opgelicht. Hoera voor de ratten.

Geplaatst door: Damen op

heer hessing zo ziet u dat niemand te vertrouwen is vuil spel van louman, sterkte heer hessing. bij louman gebeurt hopenlijk straks het zelfde

Geplaatst door: rob op

is fh wel te vertrouwen, louwman staat als een huis
met pon en een paar andere de rijkste in autoland met veel bezittingen vastgoed.

Geplaatst door: carel jansen op

Beste heer of mevrouw Damen. Als u daadwerkelijk een auto heeft gekocht bij de firma Hessing, dan zou u ook wel enig fatsoen hebben. Met andere woorden, waar bent u mee bezig. Let volgende keer eerst op bij wat u plaatst.

Geplaatst door: Paul op