Als prijs ontvangt Linschoten een aantal snelladers van Nissan. De Nissan-campagne The Big Turn On had ten doel consumenten in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië uit te dagen de voordelen van elektrisch rijden te bekijken. Verder presenteerde de campagne de Nissan Leaf  als een veilige, milieuvriendelijke en betaalbare auto  met een actieradius die toereikend is voor het merendeel van de dagelijkse ritten. Het oorspronkelijke doel was binnen honderd dagen een miljoen consumenten op de ‘Turn On’-knop te laten klikken op de speciale website en via social media.  De campagne trok veel aandacht , aldus Nissan. Het aantal van en miljoen werd daarom al op 21 juni bereikt, twee weken voor de beoogde datum.

De Quick Chargers die Nissan aan Linschoten schenkt, maken deel uit van de serie van vierhonderd exemplaren die Nissan voor het einde van 2012 wil doneren aan steden in Europa. De snelladers zijn voorzien van het CHAdeMO-keurmerk, de standaard die is ingevoerd door de Japanse auto-industrie. Nissan wil met de donatie van de snelladers de ontwikkeling van een Europese elektrische infrastructuur in een stroomversnelling brengen.