Chevrolet autosponsor van Liverpool FC

Chevrolet is een vierjarige samenwerkingsovereenkomst aangegaan met de Engelse voetbalclub Liverpool. Chevrolet wordt de officiële autopartner van de club.

De samenwerking loopt tot aan het einde van het seizoen 2015/16 van de Premier League en de Europese competities. Als onderdeel van de overeenkomst kan Chevrolet rekenen op exposure op Anfield, Liverpool’s thuisbasis, redactionele mogelijkheden in de geprinte en digitale publicaties van de club en op fansites, en de aanwezigheid van spelers voor commerciële aangelegenheden.

Chevrolet is ook officieel sponsor van Liverpool’s Pre Season Tour, één van de populairste ter wereld, waarbij Liverpool afgelopen zaterdag al aantrad tegen Toronto FC. Morgen speelt Liverpool in Fenway Park in Boston tegen de Italiaanse grootheden van AS Roma en op 28 juli komen ze in Baltimore uit tegen Tottenham Hotspur, hun rivalen uit de Engelse Premier League.

Chris Perry, marketingchef van Chevrolet is er lyrisch over: "Liverpool-supporters van over de hele wereld staan bekend om hun nimmer aflatende liefde voor hun club. Onze samenwerking met Liverpool FC overschrijdt de traditionele grenzen van sponsoring en is geënt op het opbouwen van een band met supporters. Bij alles wat we gaan doen zal de focus op hen gericht zijn." 

Chevrolet autosponsor van Liverpool FC - Automobielmanagement.nl

Chevrolet autosponsor van Liverpool FC

Chevrolet is een vierjarige samenwerkingsovereenkomst aangegaan met de Engelse voetbalclub Liverpool. Chevrolet wordt de officiële autopartner van de club.

De samenwerking loopt tot aan het einde van het seizoen 2015/16 van de Premier League en de Europese competities. Als onderdeel van de overeenkomst kan Chevrolet rekenen op exposure op Anfield, Liverpool’s thuisbasis, redactionele mogelijkheden in de geprinte en digitale publicaties van de club en op fansites, en de aanwezigheid van spelers voor commerciële aangelegenheden.

Chevrolet is ook officieel sponsor van Liverpool’s Pre Season Tour, één van de populairste ter wereld, waarbij Liverpool afgelopen zaterdag al aantrad tegen Toronto FC. Morgen speelt Liverpool in Fenway Park in Boston tegen de Italiaanse grootheden van AS Roma en op 28 juli komen ze in Baltimore uit tegen Tottenham Hotspur, hun rivalen uit de Engelse Premier League.

Chris Perry, marketingchef van Chevrolet is er lyrisch over: "Liverpool-supporters van over de hele wereld staan bekend om hun nimmer aflatende liefde voor hun club. Onze samenwerking met Liverpool FC overschrijdt de traditionele grenzen van sponsoring en is geënt op het opbouwen van een band met supporters. Bij alles wat we gaan doen zal de focus op hen gericht zijn."