Toyota pakt groots uit bij de Super Bowl (filmpje)

Toyota heeft vorig jaar geen reclame gemaakt rond de Super Bowl, het grootste tv-advertentie-evenement in de VS, maar gaat dit jaar wel weer groots uitpakken. Toyota laat op 5 februari twee spotjes van elk 60 seconden maken terwijl ook haar luxemerk Lexus met een eigen spotje aanwezig zal zijn.

Toyota pakt groots uit bij de Super Bowl

Toyota besteedt in haar eerste spotje aandacht aan de door haar gesponsorde Olympische Spelen van Tokio in 2020. In de pauze van de Super Bowl fungeert het Japanse merk als sponsor voor het zogenaamde halftime report van NBC. Toyota werkt al jaren nauw samen met dat netwerk, onder meer bij Sunday Night Football. Verdere mededelingen over de creatieve inhoud en vormgeving heeft Toyota nog niet gedaan.

Toyota is in 2015 officieel sponsor geworden van de Spelen, te beginnen met de komende Winterspelen in Zuid-Korea. Dat thema vormt de komende tijd ook de rode draad bij de reclame-activiteiten elders in de wereld waarbij de nadruk vooral zal liggen op de nieuwe mobiliteitsdiensten.

Bekijk onderstaand het filmpje van 2016. 

 

 

 

Toyota pakt groots uit bij de Super Bowl (filmpje) - Automobielmanagement.nl

Toyota pakt groots uit bij de Super Bowl (filmpje)

Toyota heeft vorig jaar geen reclame gemaakt rond de Super Bowl, het grootste tv-advertentie-evenement in de VS, maar gaat dit jaar wel weer groots uitpakken. Toyota laat op 5 februari twee spotjes van elk 60 seconden maken terwijl ook haar luxemerk Lexus met een eigen spotje aanwezig zal zijn.

Toyota pakt groots uit bij de Super Bowl

Toyota besteedt in haar eerste spotje aandacht aan de door haar gesponsorde Olympische Spelen van Tokio in 2020. In de pauze van de Super Bowl fungeert het Japanse merk als sponsor voor het zogenaamde halftime report van NBC. Toyota werkt al jaren nauw samen met dat netwerk, onder meer bij Sunday Night Football. Verdere mededelingen over de creatieve inhoud en vormgeving heeft Toyota nog niet gedaan.

Toyota is in 2015 officieel sponsor geworden van de Spelen, te beginnen met de komende Winterspelen in Zuid-Korea. Dat thema vormt de komende tijd ook de rode draad bij de reclame-activiteiten elders in de wereld waarbij de nadruk vooral zal liggen op de nieuwe mobiliteitsdiensten.

Bekijk onderstaand het filmpje van 2016.