Vredestein start campagne ‘Strooizout is op!’ voor winterbanden

Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat wil niet meer strooizout aan lokale overheden ter beschikking stellen. Vredestein benut dit besluit om nog eens duidelijk te wijzen op het belang van winterbanden. Gedurende de komende dagen zal de boodschap “Strooizout is op! Vredestein winterbanden niet!” crossmediaal worden gecommuniceerd.

Bandi Vaczi, manager marketingcommunicatie van Vredestein hierover: "Helaas is er nog veel te weinig aandacht voor het belang en positieve eigenschappen van winterbanden. Vanwege het lage interessekarakter van banden, is het voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij de actualiteit gebruiken om het belang nogmaals onder de aandacht te brengen. Wij hopen dat onze realtime marketingaanpak bijdraagt aan het winterbandenbewustzijn en dat het de hoeveelheid ongevallen, zoals in de afgelopen weken, sterk doet verminderen."

Vredestein maakt onder andere gebruik van prominente websites zoals Nu.nl en Weeronline.nl, billboards en zelfs een viral filmpje. Op Vredestein.nl kunnen consumenten de dichtstbijzijnde bandenspecialist vinden om zo snel mogelijk hun banden te laten wisselen.

Vredestein vindt dat het als marktleider in Nederland een goede naam hoog heeft te houden als het gaat om winterbanden. Onlangs is de Vredestein Snowtrac 3 voor de tweede keer uitgeroepen tot testwinnaar in de belangrijkste winterbandentest in Europa, georganiseerd door de Duitse ADAC, het Zwitserse Touring Club Schweiz en het Oostenrijke ÖAMTC in samenwerking met de ANWB.

 

Reacties

Leuk gevonden van Vredestein maar als je winterbanden gaat zoeken is er (bijna) niets meer tekrijgen ???????en zeker geen vredesteins

Geplaatst door: Harry H op
Vredestein start campagne ‘Strooizout is op!’ voor winterbanden - Automobielmanagement.nl

Vredestein start campagne ‘Strooizout is op!’ voor winterbanden

Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat wil niet meer strooizout aan lokale overheden ter beschikking stellen. Vredestein benut dit besluit om nog eens duidelijk te wijzen op het belang van winterbanden. Gedurende de komende dagen zal de boodschap “Strooizout is op! Vredestein winterbanden niet!” crossmediaal worden gecommuniceerd.

Bandi Vaczi, manager marketingcommunicatie van Vredestein hierover: "Helaas is er nog veel te weinig aandacht voor het belang en positieve eigenschappen van winterbanden. Vanwege het lage interessekarakter van banden, is het voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij de actualiteit gebruiken om het belang nogmaals onder de aandacht te brengen. Wij hopen dat onze realtime marketingaanpak bijdraagt aan het winterbandenbewustzijn en dat het de hoeveelheid ongevallen, zoals in de afgelopen weken, sterk doet verminderen."

Vredestein maakt onder andere gebruik van prominente websites zoals Nu.nl en Weeronline.nl, billboards en zelfs een viral filmpje. Op Vredestein.nl kunnen consumenten de dichtstbijzijnde bandenspecialist vinden om zo snel mogelijk hun banden te laten wisselen.

Vredestein vindt dat het als marktleider in Nederland een goede naam hoog heeft te houden als het gaat om winterbanden. Onlangs is de Vredestein Snowtrac 3 voor de tweede keer uitgeroepen tot testwinnaar in de belangrijkste winterbandentest in Europa, georganiseerd door de Duitse ADAC, het Zwitserse Touring Club Schweiz en het Oostenrijke ÖAMTC in samenwerking met de ANWB.

 

Reacties

Leuk gevonden van Vredestein maar als je winterbanden gaat zoeken is er (bijna) niets meer tekrijgen ???????en zeker geen vredesteins

Geplaatst door: Harry H op